Recenze (1 372)
Neprůstřelný plán (2003)
"Ašpirant Green Lamtern" a "Dark" Hercule Poirot v priemernej kanadskej televíznej produkcii ktorá rozhodne zabaví.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Pesne ako sa dalo tušiť z minula,Targaryenke jeblo.Nič viac k tomu nemám.
Wolf Creek (2005)
Njprv sa dlho nič nedialo a kedˇsa začalo tak mi bolo smutno za začiatkom filmu.Už som asi moc starý na takéto filmy.
Dravci (1999)
Lahôdka.Takých filmov je ako šafránu.Môj oblúbený film s perfektným obsadením a neskutočne skvelou hudbou.
Sedm (1995)
Celý film prší.Len finále je so slnkom.Paráda .skvelá atmosferá.Môj prvý film kde som zaregistroval Kevina Spaceyho.Keď už sa to aj môjmu taťkovi lúbilo tak to teda musí byť niečo extra.Zvyčajne podobné filmy ofrfle po 5 minútach so slovami to je teda ale brak .
Hra o trůny - Poslední ze Starků (2019) (epizoda)
Draci sa míňaju,dračia kralovná prichádza o rozum a asi z nej bude ďaľší šialený Targaryen.Zimohrad škrípe zubami a kto má rozum beží na sever.Cersei je po botoxe nakoľko je nefunguje ani jeden mimický sval a takto si tu žijeme.Ešte tu máme jednu nezáväznú zasúvačku a toby bolo asi tak všetko.Ešte dva diely a bude klid.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Na prvý krat ma to veľmi nechytilo,ale nakoľko to práve pozerám 4 krát tak na tom musí niečo byť.Osobne sa mi páči skôr prvá polovica ako druhá "akčnejšia" polka.Najlepší Mojžíš u mňa aj tak navždy bude Ben Kingsley. https://www.csfd.cz/film/13986-bible-stary-zakon-mojzis/prehled/
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Tak neviem či miuž odchádza telka alebo čo, ale z tohoto dielu som videl veľké hovno.Tak to bolo tmavé.Všetko som zosvetlil na plno aj tak to bola bieda.Strašne tmavé až hrúza.Digitálny neprehľadný bordel.Opäť dej zachraňuje Aryia a Ohař.Ako bonus je tu návrat červenej ženy.Scenáristicky je tu cíťiť silná potreba s tým všetkým už čo najrychlejšie skoncocvať.
Organizace Alfa: Hádův faktor (2006) (TV film)
Slabota.Vydržal som obidva diely ,ale s prstom na stopke.Nabudúce ked pôjdeme variť zemiakové placky je to moja jasná voľba...
Gringo: Zelená pilule (2018)
Ale čo ,ja som sa bavil náramne.Všetky postavy mali niečo svoje do seba.Mariachi verzia "Just like heaven" od Cure na koniec je absolútne božia: https://www.youtube.com/watch?v=BGYE0YXy39c