Recenze (317)
Seth Meyers: Lobby baby (2019) (pořad)
Jo, fakt je divný vidět Sethovy nohy. Jinak ho ale zbožňuju. Milý, chytrý stand-up, který potěší nejen skalní fanoušky.
Na tenkém ledě (2020) (seriál)
Přidávám pátou hvězdu čistě za Johnnyho Weira.
Předvánoční večer (2019)
Celkovou stupiditu toho, že v Anglii 14. století znali vánoční stromečky a mluvili současnou angličtinou a v údajně sněhovou bouří zasaženém Ohiu se normálně chodí ven v tričku, naštěstí vyvážil opravdu, ale opravdu rozkošný rytíř.
Koruna - Série 3 (2019) (série)
Pořád dobrý, ale už ne tak dechberoucně skvělý jako první dvě série.
Noelle (2019)
Zklamání, které nezachrání ani (jako obvykle) dokonalý Bill Hader. Anna Kendrick taky hraje jako o život, ale její diblíkovství začne časem unavovat, a rozhodně nevynahradí špatné CGI, lehce nablblé dialogy a dost neobjevnou zápletku. Jako vánoční jednorázovka dobré, ale "nadčasová vánoční klasika", kterou by z toho Disney chtěl asi mít, se fakt nekoná.
Prací automat (2019)
Nenudí, díky hvězdnému obsazení i sebetitěrnějších rolí je pořád na co koukat, ale silnější dojem to nezanechá.
Zašívárna (2016) (seriál)
Večná škoda, že to nemá víc sérií.
Sever (2019) (seriál)
Takový ten seriál, kde je permanentně zima a hnusně, v postavách se nevyznáte, jejich motivaci nerozumíte, všichni se jen snaží tvářit jako drsňáci a na konci není "překvapivý zvrat", ale spíš hm, tak jo no, a jak to teda vlastně dopadlo?
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Všeho moc.
After: Polibek (2019)
Někdy prostě člověk potřebuje prostoduchou romanťárnu se sexy hlavním hrdinou a perfektním soundtrackem. A od tohohle filmu jsem dostala přesně to, co jsem chtěla.