Recenze (193)
Prezident Blaník (2018)
Nebýt seriálu, který byl aspoň zpočátku dokonalý, tak by to byl odpad jak vyšitý. Přijde mi, že už to všem zainteresovaným vlezlo na mozek. Ke spisovné češtině mám v běžném životě daleko, ale rozhodně si nemyslím, že sprostota=vtip. Celý to bylo spíš trapný omyl.
Ledová archa (2013)
Kam ten český film spěje. Toto je film roku? Nulová myšlenka, respektive v záměru asi byla , ale nic do hloubky a totálně nedotažené. Hrůza.
Rozdílné světy (2015)
Tak tohle mi fakt dostalo a překvapilo. Pokud to srovnám s podobným filmem Magnolia, který je o dost lépe hodnocený, tak já musím naopak upřednostnit tento snímek.
Magnolia (1999)
No za mě bídná čtyřka. Vzhledem k tomu, že leccos bylo moc předvídatelné, tak konec byl vyloženě slabý.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Vcelku jsem se pobavil. Škoda, že druhý díl byl slabší. Historicky to bylo o ničem, prostě kousek vytržený ze života Marie. Jakoby to bylo točené s tím, aby si tam každý našel kousek svého. A to je největší mínus celého filmu. Ideálně bych to viděl na seriál, který by ukázal celý život MT. Takto pojatý scénář mě jen utvrdil v tom, že se podruhé už nepodivám.
Dům snů (2011)
V polovině filmu jsem se rozhodoval jestli to dokoukám, ale nakonec docela dobrý.
Já, Olga Hepnarová (2016)
Naprosto o ničem. To co měl film říci se objevilo v popisu. V samotném filmu nic a ještě jednou nic. Škoda. Námět to byl parádní, až se divím, že se objevil až nyní.
Sousedé - Nový začátek (2017) (epizoda)
Dalo se to čekat, ale bylo to snad ještě horší než jsem čekal. Uff. Vlastně nevím, kdo je v této televizi největší uchylák. Před nedávnem se pan ředitel Soukup vyjádřil v tv, jaké má štěstí, že potkal Honzika Musilů. Každopádně jejich večer pak pokračoval Skutečnými příběhy a to už bylo o život. Sračky všech sraček futrál.
Bezva ženská na krku (2016)
Za mě v pohodě.
Rodinný film (2015)
Otto byl nejlepší, byť se tomu nedalo věřit. Tak asi tak...