Recenze (193)
Masaan (2015)
Ani jsem nečekal tak dobrý počin. Realisticky vylíčená Indie, tak jak jsem ji poznal osobně. Hezký příběh bez zbytečného sentimentu.
Věčná smolařka (2012)
Kravina
Zemský ráj to napohled (2009)
Kravina na první pohled, na druhý taky.
Poslední léto (2014)
Tolik jsem se těšil i oříšky připravil a nakonec se nic nedostavilo. A to mám filmy v minimalistickým duchu rád. Celé to na mě působilo jako čím méně ukážeme tím víc to bude umělecký.
Láska za jiných okolností (2009) (TV film)
Ptákovina. I jako komedie nepřesvědčivá, ani na to nedělní odpoledne.
Barbara Wood: Princezna se smaragdem (2013) (TV film)
Milé překvapení, při stopáži 173 minut jsem čekal nudu a spánek. Jednu hvězdu přidávám za autencititu obrazu Indie, respektive míst, které byly ukázány. Jediná scéna se kterou jsem měl problém bylo vrácení ukradené kabelky :-))) Ale k filmu to samozřejmě patří, nejde o dokument.
Správnej dres (2015) (TV film)
Marně jsem po shlédnutí celého filmu hledal za co bych tu jednu hvězdu dal. Slátanina s předvídatelným dějem po prvních 10-ti minutách.
Bezdružice (2015) (seriál)
I tato jediná věta je moc velký plus pro takovou stupiditu.
Nádherná Zelená (1996)
Píčovina...
Pojedeme k moři (2014)
Dokoukal jsem to a jsem na to hrdej. Nic mě nezaujalo, vše mě nasíralo. Tomáš a další paňáři naprosto šílený, nelíbilo by se mi to ani jako školákovi. Zlatej Váleček. Myslím, že ani Mádl neví co tím vlastně myslel nebo vlastně nemyslel. A vůbec, docházejí mi písmenka. Howgh...