Recenze (57)
Physical: Sto statečných (2023) (pořad)
Zaujimave silove sutaze vysportovanych hlavne sportovcov. Zaujimave sutaze. Pekna reality show spojena so sutazov. Cakal som kto vyhra ake budu dalsie sutaze. Celko dobre spravene, doporucujem pozriet.
Senna (2010)
Velmi dobre spracovany dokument. Zivot pise najkrajsie pribehy ale tento vsak skoncil smutne. Urcite odporucam pozriet kto to nevidel. Skoda ze som to nezazil nazivo ale asi by ma to par krat riadne nahnevalo ako peniaze politika kazia sport.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Ako film sa mi pacil ale chybala mu stava. Chybal tomuto filmu poriadny uvod a poriadny zaver a vnutro bolo prilis natiahnute , pre spestrenie tam dali medveda ale nic moc.
Aladinova lampa (2021) (studentský film)
Zaujimavy pribeh tureckeho imigranta zijuceho na slovensku uz 3 roky. Pekne zabery z Kosic z Bratislavy ci zo slovenskej prirody. Na uplne zaciatky mladeho rezisera celkom obstojne a da sa to pozriet. Nieje to ani dlhe take akurat.
Zlato (2016) (seriál)
Velmi dobry serial o tazbe zlata v Guyane. Nechyba akcia, sex, napatie a niesu tam zbytocne fylozoficke debaty o nicom pricom ako to byva vzdy po dopozerani jednej casti mate chut pozriet dalsiu. Hodnotim velmi dobre a urcite sa oplati pozriet.
Odborníci na katastrofy (2019) (pořad)
Manik, hlada stare veci vhodne na prezitie v pripade nejakej katastrofy na internete a v skladoch , opravuje ich a predava, celkom zaujimave.
Protiútok (1981)
Velkom dobry film, s vyuzitim vojenskej ruskej techniky. Trosku horsia kvalita zaberov ale cely film si viete pozriet na you tube. Dokonca sa k tomu daju zapnut slovenske titulky. https://www.youtube.com/watch?v=dsQqX-9FTro&t=11s
Extrémní fotografka (2015) (seriál)
Celkom zaujimavy dokument o fotografke, ktora foti extremne a nebezpecne zvierata. Je k tomu dobry komentar a zaujimave zabery. Len trosku sa mi to zda amaterske prevedenie ale celkom sa to da pozriet.
Odborníci na domy v korunách stromů (2013) (pořad)
Super dokument s prijemnym humornym komentarom hlavneho predstavitela ktory sa venuje stavbe domov v korunach stromov. Super boli specialy z roznych krajin ako Brazilia, Nemecko. Chybaju mi tam trosku detalnejsie technicke riesenia, stavieb ale je to celkom zaujimave.
Blade Runner 2049 (2017)
Obrovske sklamanie, mal som co robit aby som tento film dopozeral. Jedine co na nom bolo dobre bolo herecke obsadenie, dej v podstate k nicomu nesmeroval, zbytocne dlhe sceny ako ked lezi asi 30 sekund a pozera ako nanho pada sneh. Umelo ponatahovane sceny so zaverom ktory je onicom. sklamanie.