Recenze (131)
Prezidentka (2022)
Co to je za ochotnický divadlo na začátku? Aňu Geislerovou nemám sice ráda, i proto, že na mě byla párkrát protivná jak … (však víte), ale vždycky jsem si myslela, že hrát docela umí. :D Vydržela jsem to 6 minut.
Julie and the Phantoms (2020) (seriál)
Taková milá a nenáročná podívaná s docela originálním nápadem, byť to už vlastně dneska skoro není reálné. Nejsem velkým fanouškem hudebních filmů a muzikálů, ale tohle je prostě fajn.
One Piece (2023) (seriál)
Koukala jsem na ukázku a říkala si WTF, what I did just watch? Pak jsem to nechala uzrát a zkusila první díl. Bylo to ujetý, pro mě nový a skvělý. Fanouška mangy to ze mě neudělalo, ale na druhou sérii se těším.
Na křídlech lásky (2023)
Přenádherné kulisy, ale udržovaná paní Delta skutečně nezapadla do představy pilotky, která se neúnavně a bez ustání věnuje pomoci bližním. Botox, umělé řasy, umělé nehty (žena opravující letadlo??), chyběl snad jen umělý sníh. Podobné blbosti si občas ráda dopřeju, ale tohle bylo i scénářem dost přitroublý.
Ragnarök – Konec světa - Ragnarok (2023) (epizoda)
Čekala jsem všechno, ale tohle byl fakt bizár. Tak příšernej závěr bych čekala třeba u seriálu Dallas. Přitom z první série jsem byla dost nadšená a její závěr považuju za naprosto geniální - obzvláště u jistého veřejného proslovu jsem se opakovaně zasmála.
Tlapková patrola ve velkofilmu (2023)
Předchozí film jsem považovala za přijatelný i pro dospělého, který to musí vydržet. I jsem se parkrát zasmála. Tohle byl ale spíš očistec. Předchozí zpracování tématu “meteorit” bylo taky mnohem zábavnější a snesitelnější než tenhle blábol. Snaha vnuknout divákovi “hlubokou” myšlenku, že na velikosti nezáleží to (dámy prominou) dokonale dojebala. Jednou, dvakrát jsem se zasmála, ale v tomto případě se netěším na repete, jak mi to normálně nevadí. Obsah: Šílená vědkyně, která o sobě tvrdí, že není šílená, přitáhne k zemi meteorit, on spadne do Adventure City a zničí centrálu. Tlapky ho vezmou na loď na prozkoumání, dostanou z něj superschopnosti. Sky pořád řeší, že je nejmenší štěně.
Kravaťáci - Pilot (2011) (epizoda)
V poslední době jsem se málokdy dostala přes pilota. Tentokrát to byla hotová stíhačka. Zábavné, neztrácí vtip ani dech, prosté by to šlo.
Dámský gambit (2020) (seriál)
Konečně minisérie a ne nekonečný seriál, to si zaslouží hvězdičku navíc, byť mám drobné výhrady. Skvělý příběh zábavný i pro toho, kdo šachy ani neumí. Trochu naivní ztvárnění ruských hráčů v roce 68, ale jinak super!
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Není to žádný master dílo, ale v “šedi” (respektive přílišné barevnosti a divnosti) současné produkce je to velmi osvěžující. Nové pojetí severské mytologie zasazené do moderního světa. Je to zábavné, zajímavé, občas i napínavé, skvělá kamera, nádherná příroda. Vůbec mi nevadil ani ten environmentální aktivismus a ten finiš série byl strhující. Snad bude druhá.
Miss Americana (2020)
O Taylor Swift jsme věděla asi to, že existuje, zpívá a prodává. Nebylo to nějak objevné, ale rozhodně zajímavé, byť nám to zprostředkovalo čistě její pohled na svět.