Recenze (39)
Nevinnost (2004)
uzasny. jiny slova me nenapadaji.
S čerty nejsou žerty (1984)
nejkrasnejsi ceskoslovenska certovska pohadka...
Kúčú teien (2005)
pravda je nekdy dost falesna svine
Nikdo to neví (2004)
poslednich par let, hlavne diky svym blizkym pratelum, prichazim na to, jak je japonska kinematografie nadherna. ackoli mam nejradeji horor, tak toto pomale drama (dalo by se rict komorni) me vtahlo nenucene do sveho deje. pri nekterych scenach, napriklad smutna scena s kufrem, jsem mel podobne pocity jako pri sledovani Hrobu svetlusek. Film se mi o to vice libil, protoze si nehral na neco, co neni, ale naopak... svou jakousi poeticnosti prevypravel zajimave a ne plactive smutny pribeh z obycejneho zivota...
Nana (2005)
tremi slovy: uchvatne a strhujici.
Hellraiser (1987)
jednoznacne nejlepsi ze vsech natocenych Hellraiseru.
Neřízená střela (2010)
vyborny Bill Nighy, velmi dobra Emily Blunt a skvely Potteruv kamarad Rupert Grint. akcni podivana s velkou davkou anglickeho humoru.
Spalující touha (1999)
silne nesympaticky Tom Cruise. atmosfera velmi pomalu se budujici a dej plynouci skutecne pozvolna, a presto me film Eyes Wide Shut upoutal a skutecne moc libil.
Silent Hill (2006)
vyborne hororofantasy drama se sympatickou slecnou Jodelle Ferland. dukaz, ze i pocitacova hra prevedena na filmove platno, muze byt originalni. Silent Hill ma az neskutecne hustou atmosferu. pokud clovek pred filmem vyhodi sve predsudky vuci nemu, tak bude po zasluze odmenen.
Kobra (1986)
Sylvester alias Marion je se svym paratkem a hlaskami k nakousnuti. zaporak Brian Thompson ma na zaporaka proste ksicht. slyho ex-manzelka Brigitte Nielsen se do sve role take hodila. inu, novy rad zapocne az nekdy jindy...