Poslední recenze (551)
Vyzvednutí Titaniku (1980)
Je to celkom slušne natočené B-čko. Ak vypnete mozog a nebudete riešiť že vyzdvihnutie lode z dna je absurdnosť, budete sa pri filme celkom baviť.
Frasier - Dobrý otec (2023) (epizoda)
Na prvý diel celkom slušný rozbeh. Uvidím čo ďalšie diely. Zatiaľ opatrné 4*.
Moonfall (2022)
Toto je zlé aj na Emmericha. Vykráda sám seba, ešte aj iné filmy a snaží sa to silou mocou pôsobiť čo možno najhlúpejšie. A veľmi sa mu to darí. Interstellar pre mentálne retardovaných. 10%