Recenze (528)
Nečistá hra (1978)
Kombinace komedie a thriller mluví asi za vše ;-) Ve své době bylo dobré, z odstupem času spíše úsměvné. Je to bláznivé, což mě kolikrát nevadí, tady mi ovšem něco tak docela nesedí ...
Přes palubu (1987)
Film má rozhodně svoje kouzlo. Goldie je skvělá, především je zde ovšem celkový výraz příběhu, za nímž najdete Garryho Marshalla (také zrežíroval Pretty Woman :-) V pohodové náladě si tento vcelku originální příběh - mix lehce bláznivé komedie s romantickým rozměrem - krásně vychutnáte.
Elitní zabijáci (2011)
Poctivé řemeslo, osvědčené celebrity, snaha o smysluplný příběh a dost dobrá kamera --- stejně ovšem bum bác klasika, trošku rychlejší spád než bylo zvykem dříve - tedy nová vlna ... takže suma sumárum nic nového pod sluncem ;-) Zajímavost - vidět excelentního herce Roberta de Niro vedle excelentního neherce Jasona Stathama - tož to je kouzelná smrtící kombinace :-) jedenkrát se dalo ...
Neodvratná pomsta (2009)
Mě vcelku vadí příliš naturalistické ztvárnění krutosti :-( ... jinak docela zdařilé řemeslo, svižný děj, vhodné herecké obsazení, především Ferrer i Keitel velmi přesvědčiví, sedící dialogy (alespoň v dabingu ;-) ... nebýt tolika krve, dal bych o 20% více, ale trend je oproti mému vnímání spíše opačný, doba náznaků je ta tam ...
Loupež za bílého dne (2008)
Vcelku realistický zdařile natočený počin, ovšem zároveň ten typ filmů, kdy se tak nějak "protrápíte" až do závěru. 1/ skautíci to tak docela nedomysleli - se zraněním bylo záhodno počítat. 2/ filmu chybí jistá vzletnost; kouzlo, co vás v lehkosti donese až do finále ... za 4 hvězdy je akorát ;-)
Mejdan v Las Vegas (2008)
Nenáročná trochu bláznivá oddychovka. Musíte být na danou notu naladěni a zakázáno kritické myšlení ;-) Atmosférou mi připomíná kultovní (později vzniklou) Pařbu ve Vegas ...
Zlatý kompas (2007)
Letopisy Narnie trochu jinak - ovšem méďa byl super a vpohodě. Autoři podlehli vtíravému nutkání přepracovat známé téma ve vlastním stylu a ... zvěstovat své poselství ;-) Démon sem, démon tam hola hou ...
Bílá paní (1965)
Režisérský i herecký koncert ;-)
Probudím se včera (2012)
... překvapilo mě, že i ostatní si všimli, že Jirkovi ta role typově nesedla ... a Filip Blažek (zatím) není tahoun na hlavní role :-( od Šmídmajera bylo mnohem lepší "Peklo s princeznou" --- s hodně podobným hereckým obsazením ;-)
Šňup (2002)
Velmi umně a zdařile "technicky" natočeno, ale kvůli obsahu určitě - - - NEdoporučuji - - - naprosto stejný důvod, jako třeba nesledovat "zdařilé" horory, thrillery, krváky apod. Tvůrci jsou obdaření, s dary se však dá nakládat různě - film posouvá hranice - osobně si myslím, že člověk ani nemá vidět všechno. Shrnutí - tvůrci dost dobří, plnit se tímto filmem nee ;-)