Recenze (473)
Dívka v modrém (1939)
Za tu krásnou a vtipnou staročeskou mluvu hlavní postavy dávám plný počet bodů :-).
To neznáte Hadimršku (1931)
Solidní film, ale místo naprosto neatraktivní a staře vypadající Valentové měli režiséři rozhodně zvolit jinou variantu, ať už Baarovou, Kabátovou či i ve filmu hrající jinou postavu Grossovou, protože Plachtovo chválení tím pádem působilo spíše směšně než opravdově, anebo že by měl Jindra a hlavně Otto Rubík tak skromný vkus? :-D
Páni kluci (1975)
Pro mě nejlepší film pana Olmera, a to mám Bony a klid také velmi rád :-).
Hříšní lidé města pražského (1968) (seriál)
Seriál je sice výborně obsazený, ale scénář je slabě zpracovaný oproti výbornému pokračování Panoptika města pražského, kde kromě silných příběhů nechyběla i úsměvná místa, což je u kriminálek vždy příjemné doplnění.
Sexmise (1983)
Pro mě nejlepší polský film.
Copak je to za vojáka... (1987)
Nejakčnější český (československý) film z vojenského prostředí, super scénář, parádní herci, výborná hudba.
Profesionál 2: Samotář (1987)
Scénárista sice udělal ze Simona totálního nepoldu, který se nechal zcela amatérsky zastřelit, ale nebýt této naivnosti, tak se jedná o jeden z mých top ten filmů s Bebelem.
Láska (1973)
Škoda těch otravných "snových" pitchovin, jinak by to bylo na víc bodíků.
Čert a Káča (1970) (TV film)
Krampolík s Bohdalkou, ty dva bych nikdy nedal dohromady a přece jim to skvěle šlapalo :-D. K tomu jako vždy příjemná Růžičková, Moučka nebo Vašík Tréglů a o zábavu je i při skromném scénáři postaráno :-).
Tři přadleny (1967) (TV film)
Tato verze se na rozdíl od té novější moc nepovedla, hlavní dvě postavy jsou nemastné neslané a trapná nehodící se jména přadlen celkovému výsledku taktéž nepřidají. Za mě spíše zklamání.