Recenze (867)
Temný případ - The Great War and Modern Memory (2019) (epizoda)
zatím veká nuda
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Sandberg přestože je to zatím jeho nejslabší horor (ale musel pracovat s tím, co zdědil), je pořád momentálně nejlepší hororový tvůrce západního světa. slušný hororo pro nováčky, fantastický horor pro posery, neurazí fanoušky právě Sandberga a jeho filmů..
John Wick 2 (2017)
detailnější nebo hlubší neznamená lepší.. těšil jsem se na fantasický follow up ale řekl bych, že kvalitativně je to na stejné úrovni a naopak s některými odbočkami (fishbourne) ne moc zajímavými. Úvod je perfektní a ukazuje něco, co bysme do světa obklopujícího Wicka neřekli. pořad však na hony daleko jiným podobně laděným akčnárnám i díky sympatickým záporákům. Konec respektive finální scéna byla v mém gustu, ale kamera měla být detailněji na Wicka a jeho zenpokojivý obličej namísto použitého velkého záběru z výšky.
Kong: Ostrov lebek (2017)
klišovitý bordel s dementními nebo nesympatickými postavami (vlastně nevím komu by z povahového hlediska šlo fandit. klišovitý SAS hrdina, křehoučká fotografka která vezme 50.cal do ruky a rázem se ji v obličeji ukžou rambo rysy, samuel fanatik a dvojka z S.O.C. obyč. dokonce i Kong dostal debilní představovačku navíc přiliš brzo. Jediná věc, která je zde lepší než v Godzille, je CGI zpracování finálového souboje. jinak tady není nic. obsahově častokrat nuda, kecy, rádoby vtipy (John C Reilly a jeho kmen... vtipne ? ne..)
Padesát odstínů temnoty (2017)
protože proč ne
Život (2017)
nerozumíte survival hororům ve vesmíru.. opět zdejší pletené svetry a zhulené vodárny bydlící u maminky a ti z vás čekající na jakekoliv listky zadarmo, protože v životě nic neumíte (jen studovat výšku) promluvili :) . ano má to svoje chyby , ale je to fantastický scifi horror s perfektním prostředním dějem i koncem.
Akta X - Série 10 (2016) (série)
neskutečné zklamání
Angry Birds ve filmu (2016)
neuvěřitelně nudná a nekompetentní záležitost... kdo tvrdí, že se v tomhle animáku něco děje aspon do příjezdu prasátek, tak má neuvěřitelně flegmatický a povolný vztah k filmům :))
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
ultimate cut je samozřejmě jiný a lepší než kino verze, ktera je uplně k ničemu... Snyder out ...
Blair Witch: 20 let poté (2016)
nejstrašidelnější na tomto "filmu" je to, že zhovadilost v rámci scenaristiky dostává v hollywoodu tolik místa.