Recenze (23)
2 $ocky (2011) (seriál)
Ačkoliv nefandím sitcomům, tohle je rozhodně seriálové překvapení roku, co se komedií týče.
Tak dlouho tě miluji (2008)
Prvotřídní výkon Kristin Scott Thomas. Ach, tohle budu ještě dlouho rozdýchávat. Úžasné, dechberoucí - opravdu ano!
Dům z písku a mlhy (2003)
Hodně zajímavý a strhující příběh s velmi překvapujícím až šokujícím závěrem.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Konečně nějaký snímek o teenagerech, lásce, přátelství, který není totální romantický kýč. Logan Lerman s Emmou Watson tvoří perfektní hlavní dvojici. ,,Pochopil jsem to. Ten moment, kdy víte, že nejste smutný příběh. Jste živý. ... A v tento moment, přísahám - jsme nekoneční."
Nic nás nerozdělí (2012)
Katastrofický film, na který jsem se opravdu těšila. Snímek opravdu nezklamal, spíše šokoval - tolik emotivní příběh. Připravte si kapesníky a připravte se na některé hrůzostrašné scény.
Terapie láskou (2012)
Skvostná romance napěchovaná emocemi.
Klíč k minulosti (2010)
Zaručeně mě to vtáhlo do děje a hltala jsem to a prožívala společně se Sárou.
Dokonalý smysl (2011)
Wow, to byl teda náměť. Dvě dějové linie, silné, avšak nevtíravé emoce. Hltala jsem to od začátku do konce, bomba!
Tanner Hall (2009)
Má v sobě něco víc než ostatní podobné filmy o skupinkách mladých dívek či o internátních školách. Zajímavý film, ze kterého by se určitě dalo vytřískat více.
Let číslo 93 (2006)
Sice od počátku jasné, jak to dopadne (každý inteligentní člověk o tomto letu ví). Avšak snímek vše nastiňuje neotřelým způsobem téměř bez citového vydírání, ale v klidu u sledování rozhodně nebudete. Strhující film, není třeba nic dodávat.