Oblíbené filmy (10)
Million Dollar Baby (2004)
Někdo tam nahoře mě má rád (1956)
Je docela neuvěřitelné,že tenhle film jsem nějak tak nechával na potom a ono rázem skvěléj mladéj Paul Newman v roly Rockyho Graziana to v tom mém pomyslném žebříčku dostal až naprosto nahoru není to ani hercem ani boxerským prostředím,které miluji.Bezperspektivní zlodějíček bez budoucnosti na cestě k titulu mistra světa v boxu.Jeho proměna od mešuge k roly charakternímu milujícímu manželovi je dokonalá.Vubec bych od filmu nečekal romantickéj doják,ale umě to fungovalo dokonale Užij si to dokud můžeš,zlato.Jednou o ten titul příjdu....
Apocalypto (2006)
Nikdy jindy jsem ještě neviděl film s pralesa s indiány s tak velkým příběhem pro mě naprosto dokonalé a neskutečně krásně natočeno .Nebudu sám koho mayská civilizace ohromuje a přitahuje.Zrození toho co běží s jaguárem a jeho unik se zajetí a k návratu do rodné vesnice k záchraně své rodiny je pro mě užastným filmovým zážitkem a má nádech tajemna....
Gran Torino (2008)
25. hodina (2002)
Tajemná řeka (2003)
Svěrací kazajka (2005)
Všemocný (2011)
Experiment (2010)
Výbornéj Adrien Brody a už jen že se to odehrává podle skutečného pokusu,keréj se poněkud vymkl kontrole musí svádět k podívání tohle jsem viděl ve více verzích,ale tohle je ta fajnovka...