Recenze (46)
Nightwish: From Wishes to Eternity (2001) (koncert)
Parádní koncert, snad jediná chyba na něm je nesympatický basskytarista Sami. Jsem rád, že ho velice brzy vystřídal Marco.
Nightwish: End of an Era (2006) (koncert)
No, tenhle koncert musel bejt zážitek.... Nebýt nešťastného vyvrcholení, kdy Tuomas vykopl Tarju z kapely, aniž by cokoliv čekala. Ať se to nám fanouškům líbí nebo ne, dosáhl tím svého - Tarja na sebe strhávala všechnu pozornost a ostatní členové kapely byli v pozadí. Po vyhození Tarji a po příchodu Anette, která nemá ani zdaleka takové vokální schopnosti jako Tarja, se fanoušci začali více zajímat i o ostatní členy kapely. Marco, jakožto mužský zpěvák, dostal mnohem více prostoru a všichni začali zbožňovat Tuomase, autora všech písní. Je mi líto, že k tomu bylo zapotřebí vyhození Tarji, protože s Anette kapela přežívá pouze na staré slávě, kterou vydobyla právě Tarja.
Interstella 5555: The 5tory of the 5ecret 5tar 5ystem (2003)
Silný příběh a to bez jediného slova během celého filmu! Daft Punk zbužnuju a vidět něco takle působivého oblečeno do jejich hudby mi vyráží dech. Interstella je film, který můžu sledovat pořád dokola a stejně se neomrzí
Gladiátor (2000)
Další z pecek od Ridleyho Scotta. Gladiátor má velice silný příběh, jehož vyvrcholení mě pokaždé dožene k slzám. Svou roli také sehrál velice povedený soundtrack od génia soundracků Hanse Zimmera v podání Lisy Gerrard.
Blade Runner (1982)
Blade Runner je můj asi nejoblíbenější film. Ridley Scott je mistrem ve svém oboru, což dokazují i jeho ostaní díla. Dokáže krásně navodit atmosféru budoucího Los Angeles a za doprovodu hudby od Vangelise je Blade Runner prostě mistrovské dílo!
Purple and Brown (2006) (seriál)
Seriál pro nedospělé dospělé. Větší zhovadilost jsem snad nikdy neviděl. Prostě seriál podle mého gusta :)
Lidská stonožka 2 (2011)
Tak tohle bylo něco! Mnohem zvrácenější, úchylnější a nechutnější než jednička. Přesně dle mého gusta. Doufám, že trojka bude ještě ''lepší''
Paranormal Activity (2007)
Tenhle film splnil vše, co jsem od něj očekával. Ještě týden po shlédnutí jsem se bál vylést z pokoje.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Radši dám maximální hodnocení protože se bojim Chucka Norrise
Zkrocená hora (2005)
Tenhle film by si zasloužil víc než ''pouhých'' 79%. Ale když se kouknu, kolik lidí dalo Odpad se slovy ''nejsem teplej'', tak nevím jestli se mám smát nebo brečet. Jak můžete takovejmdle blbečkům dovolit komentovat filmy??!!