Oblíbené seriály (10)
Ajťáci (2006)
Taková moderní rodinka (2009)
Jsem rád že Ed dostal novou příležitost v roli trošičku serioznějšího Bundy. Chtěl sem za čtyři,ale co.. lupnu tam pět hvězd. A to proto, že po vysoce nastavené laťce bigbengtheory sem marně hledal komediální seriál co by mě pobavil. Moderní rodinka má ale něco navíc a vtipné situace prolíná s vážnými tak bravůrně, že i přes absurditu některých scén je vše naprosto opravdové a veškeré klišé je podáno velice kulantně.
Živí mrtví (2010)
Dexter (2006)
Pro mně naprostá jednička mezi seriály..Dexter má víc charizma než celá posádka ztracených, víc vtipu než všichni přátelé a poznávači matek, a je napínavější než všechny superschopnosti Hrdinů. Možná přeháním, ale kdyby byl kreslenej tak strčí do kapsi i futuramovskej vesmír a žlutou rodinku Simpsnů. Dexter a jeho černý pasažér u mně zkrátka zabodovali.
Teorie velkého třesku (2007)
Dva a půl chlapa (2003)
Přátelé (1994)
Kurz sebeovládání (2012)
Charlie is back!! a v plné parádě. Neztratil nic ze svého osobního kouzla.. naopak. Myslím že oproti dvaapulchlapa je jeho postava mnohem sympatičtější. Vše má pevně pod kontrolou a zároveň tak trochu u prdele :) Navíc spousta vynikajících postav které slibují,že bude z čeho čerpat, a těch pár slavných hvězd co se tam občas nachomýtne je taková třešnička na Charlieho skvělém dortu se striptérkou uvnitř.