Recenze (6 406)
AKA (2023)
Super řežba.
Mzda za strach (2024)
Blbost, ale potěší a zabaví ... dva herci -"bratři"- z jiných taky dobrých filmů ... na brainwash před spaním ok.
Teror (1997)
Super "jednovočko" (film na jedno kouknutí a klimbání) na uspání ... Sheen je tady grandiózní psychodement ... na vypnutí mozku to pravé ... a není to nelogické ani debilní ... ani přehnané ... za mě ano.
Poslední závod (2022)
Běžky nenávidím ... film akorát na uspání.
Panenky na útěku (2024)
Pro mě odpad ... nedokázal jsem koukat více než jen do poloviny ... Margaret Qualley ve své roli mi přišla neskutečně otravná, trapná až nechutná ... absolutně nechápu, co to Ethanovi Co(en)kot-Jen-vi proletělo hlavou, že takovouhle šarádu s naprosto nevtipnými scénami, nebo vtipnými jako ze zkurvených "Prciček", nabušenou naprosto otravnými a nudnými a nic neříkajícími, jen uspávacími dialogy, s nemožně nudnými a nevýraznými postavami, s naprosto zbytečnými nijak vypointovanými přídavnými scénami, ... vymyslel ... ??? - utrpení a bída - a já lituju, že jsem se nechal zlákat.
Její tělo (2023)
Natalia Germani je opravdu pohledná a atraktivní žena. Však její tělo - moje oči - má nuda - můj ztracený čas ... přehmat ... nesedlo.
Nekonečná bouře (2022)
celkem o ničem ... jen na zabití času ... Naomi je ale super ... za ní jedna * navíc ...
Problém tří těles (2024) (seriál)
Místy překvapivý moment. Občas sem se i lekl. Velmi povedené. A dost originální - řekl bych - vlastně jako předloha - však na vyražení dechu a uchvácení vizuálem to není ... uvidíme, co bude dál ...
Simon (2016)
Zase nedokoukáno. Nic moc. Ztráta času.
Pěkná banda (2024) (seriál)
Dalo se to ... na nudu ok.