Recenze (127)
Palmeras en la nieve (2015)
Pro mě jeden z nejlepších za několik let...
Love (2015)
Je pravda, že tam bylo hodně erotiky, ale ani mi to nevadilo a patří to k tomu, takže nějaký moralisty fakt nechápu.
Druhá šance (2014)
Tohle byl jeden z nejsilnějších příběhů, které jsem viděla + nádherné prostředí k životu.
Fakjů pane učiteli (2013)
Příjemná komedie.
Láska na vlásku (2014)
Z nových pohádek letošních Vánoc je tato určitě nejlepší. V dnešní době nadprůměrná výprava.
Jsem tvá (2013)
Naprosto krásnej film, asi nejlepší za posledních několik měsíců, co jsem viděla. 100% hereckej výkon hlavní hrdinky, tichá hudba, touha po lásce a lidská osamělost Miny z tohoto snímku udělala velkej filmovej zážitek.
K zázraku (2012)
Opravdu silně poetický film, někdy až moc. Člověka to nutí k zamyšlení, zda to vůbec pochopil správně. Dala bych klidně čtyři hvězdy, ale nějak mi tam ten Ben neseděl.
Lásky čas (2013)
Domhnall Gleeson + hudba + nápaditost + kamera + dramatická část = 5 hvězd.
Kdo přežije - Hrdinové proti padouchům (2010) (série)
Každý to tu chválí, ale prostě pro mě to byla průměrná řada s divným vítězem. Parvati je ale fakt třída, sice jsem ji nikdy nemusela, ale uznávám, že je dobrá hráčka.
Kdo přežije - Samoa (2009) (série)
Jedna z nejzajímavějších řad. Opravdu napínavé. Můj favorit:Mick a Russell (+kmen Foa Foa).