Recenze (2 049)
Ohledně minulé noci (2014)
Nedělní pohodová komedie. Ukazuje dva různý přístupy ke vztahu, a to celkem vtipně. Herci si sedli. Jinak je to otřepaná klasika, ale já se bavil. Ale varuju předem, že jestli vznikne dabovaná verze, ruce od ní pryč. # [monitor, 5.1, NE sub] # příběh *** | hudba *** | humor ** | akce – | napětí – | pustil bych si znovu ***
Pompeje (2014)
Tak trochu zbytečná romantická pohádka, vzhledem k tomu, jak to s Pompejemi dopadne. A navíc tam hraje otravnej Sutherland.
Tokarev (2014)
Chvíli se nabízela podoba s Taken, ale ta dějově ani kvalitativně dlouho nevydržela. Je to akční béčko s trochu vyčpělým Cagem. Film má pointu, která asi diváky rozdělí na dva tábory, já patřím do toho kritického a možná trochu krutě dám 2*, protože to dneska cítím na průměr.
Black Box (2014) (seriál)
Pilot: Pustil jsem si to kvůli Kelly Reilly a byť je v tom Kelly nevinně, bohužel jsem se nějak nemohl dočkat, až bude konec. Je mi záhadou, kam takový seriál může směřovat. Další díl mě neláká.
(Ne)zadaní (2013)
Vztahovka; klasika – tři kámoši mají dementní dohodu a místo aby mysleli, drží se jí a leccos si poserou. Příjemná atmosféra, sympatičtí herci (obzvlášť Imogen Poots), tradičně utopická romantika a i pár vtipů se najde, ale genialitou ani originalitou nepřekypuje. # [monitor, 5.1, EN sub] # příběh *** | hudba *** | humor * | akce – | napětí – | pustil bych si znovu **
Slepota (2008)
Zajímavá sociologická studie pro diváka. Aneb co se stane, když zničehonic část lidí oslepne, preventivně je izoolována v nemocnici, kde si slepí sami "vládnou". Mně nejvíc vadilo, že to bylo dost dlouhý a pomalý; mohlo to být klidně poloviční. Naopak pobavil mě Stevie Wonder a pak potěšila chvíle katarze. # [monitor, 5.1] # příběh *** | hudba ** | humor – | akce * | napětí * | pustil bych si znovu **
Erin Brockovich (2000)
Bál jsem se, že to bude nějaké těžkopádné drama, a nemohl jsem být víc vedle. Od první minuty je to pohodový film, což je zásluha hlavně outfitu a slovníku Julie Roberts. Dokonce mi to chvilku připadalo jako komedie a dobře jsem se bavil. Ano, šlo o vážnou věc, ano, někdy bych trochu zvýšil obrátky, ale celkově spokojenost. Navíc těch několik hlášek fakt stálo za to. # [monitor, 5.1] # příběh **** | hudba *** | humor * | akce – | napětí * | pustil bych si znovu ***
Ježíš mě miluje (2012)
S anglickýma titulkama z translatoru to není úplně ončo, ale většinu filmu to bylo něco mezi komedií a romantikou, taková pohodová jednoduchá pohádka, a ta mě bavila. Poslední třetinu jsem ne úplně chápal, hlavně proto, že slovo Mesiáš mi evokuje kladnou postavu. # příběh ** | hudba *** | humor ** | akce * | napětí – | pustil bych si znovu **
Zakletý v čase (2009)
Těžký hodnotit, na jednu stranu hezký, na druhou stranu místy trochu rozvláčný. Resp. takhle – do děje film uvede během pár sekund, chvíli probíhá romantika, ale pak začnete postrádat cíl, uniká vám pointa, a to je hlavní problém. Jakmile ji chytnete, tak je to ok, ale to mezidobí kazí zážitek. Ale líbilo se mi (kromě Rachel), jak asi ve dvou třech prvcích dokázaly originálně využít cestování v čase. # [monitor, 5.1] # příběh *** | hudba *** | humor – | napětí – | akce – | pustil bych si znovu ***
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Pohodový dobrodružství s nějakou tou akcí. Já si to pouštím rád kvůli Deppovo grimasám a choreografii, super hudbě a vtipným scénám (hlavně při soubojích). Jen škoda, že jsou některé scény dost natahovaný a sem tam matoucí.