Recenze (35)
Vlk z Wall Street (2013)
Naprosto souhlasím s komentářem od POMA, lépe bych to nenapsala. A 4* dávám pouze za herecký výkon DiCapria, toho Oscara by si konečně zasloužil.
Liberace! (2013) (TV film)
Podruhé bych na to nešla, přesto musím uznat, že jsem se ani trochu nenudila, nebyly tam žádné hluché místa, mělo to spát a co se týče hereckých výkonů Michaela Douglase a Matta Damona, tam není co dodat, VÝBORNÉ.
Interview s upírem (1994)
Podle mě jeden z nejlepších filmů o upírech co jsem kdy viděla. Životní role Toma Cruise a Kirsten Dunst, v žádném jiném filmu jsem je neviděla tak výborně hrát.
Stmívání (2008)
Čekala jsem víc. A fakt nechápu jak mohlo vzniknout dalších několik dílů. Je to tak hrozně utahané, na akci čekáte až do konce filmu a i ta je slabá, utahanější film se snad neviděla. A herecké výkony, k těm se snad ani nebudu vyjadřovat. Hrozně mě tento film zklamal.
Star Trek: Do temnoty (2013)
To nemělo chybu, nemám slov. A Benedict Cumberbatch, neměl sice moc prostoru se ukázat v plné kráse, ale to co předvedl stálo skutečně za to, jeho výkon předčil všechny ostatní. VÝBORNÝ
Tenkrát na Západě (1968)
Vynikající, fascinující, překrásná hudba, která podtrhuje dané situace takovým způsobem, že máte husí kůži po celém těle.
Nic nás nerozdělí (2012)
Co na to říct? Nevím, jestli se u takového filmu dá říct "krásné", to se snad u katastrofického filmu nehodí.
Zkažená mládež (2007)
Naturalistické, psychologické drama, které ve vám zanechá na hodně dlouho velmi silné emoce.
Trainspotting (1996)
Tento film jsem viděla s velkým zpoždením, od doby co vznikl uplynulo mnoho let. A o hodně jsem přišla. Takže, čím dřív jej uvidíte, tím líp. A troufám si říct, že by takové filmy měly být povinné, jako odstrašující případ.
Temný rytíř povstal (2012)
Tom Hardy jako záporák nic moc, na Heatha Ledgera prostě nemá.