Recenze (131)
Nebezpečná rychlost (1994)
Překvapivě zábavný film. Výborný Keanu, nevadící Bullocková. Jen ji před druhým dílem měli upozornit, že tenhle film nebyl o ní.
Muži v černém 2 (2002)
Instatní. Neurazil, nepobavil, nezasáhl.
Muži v černém (1997)
Pamatuji si bombastickou reklamu na největší trhák léta a pak jsem byl docela zklamán. Není to vysloveně špatný film, ale zas tak jsem se u něj nebavil.
Minority Report (2002)
Spielberg v lepší formě a Cruise mi tady ani nevadí. Jen ten konec, to je hrůza. Skvělá scéna s operací očí.
Císařův slavík (1948)
Tohle je národní klenot. Což zní blbě. A za hudbu Václava Trojana bych i hvězdičku přidal.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Proč to točil Spielberg? Tohle se mi celý film honilo v hlavě. Po druhém shlédnutí po dvanácti letech a po přečtení knižní předlohy, asi ubereme hvězdičku. Kniha je výrazně zajímavější a hlavně zábavnější.
Blade Runner (1982)
Tenhle film zraje jeko víno. Je stále lepší a lepší, snad proto, že se dnes točí tolik bezobsažných filmů, o kterých nestojí za to vůbec přemýšlet.
Billy Elliot (2000)
Vynikající film, ale ten závěr z dospělosti tam fakt být nemusel. Poněkud mi to zkazilo dobrý dojem.
Balada pro banditu (1978)
Výborné písně, ale nezajímavý film. Víc se mi to líbilo na jevišti.
Animatrix (2003)
Jediné důstojné pokračování původního Matrixu.