Recenze (131)
Plnou parou vzad! (2002)
Šel jsem na tento kousek z donucení přátel. Bylo nás, ubožáků, v kině sedm. Po čtvrt hodině odešli první dva a po dalších pěti minutách jsem zdrhnul i já. Přiznávám se, tenhle film jsem zbaběle nedokoukal až do konce. Snad mi někdy bude odpuštěno, že jsem nechal kolegy v kině samotné. Dobře jim tak!
Pokémon: První film (1998)
Mám rád mangu a anime a bohužel ti pitomí Pokémoni do tohoto ranku taky patří. Celou dobu prudili v televizi a nešlo je aspoň na chvíli nezahlédnout. Film jsem viděl na HBO při nějakém záchvatu masochismu, kdy jsem očekával stejný blivajz jako u seriálu, ale v delší stopáži a nutně tedy vedoucí k mé sebedestrukci. A přežil jsem to a dokonce se i mírně bavil. Za to, že to snad bylo první japonské animované dílko uvedené v našich televizích dávám hvězdičku. Za přežití pak druhou. A doufám, že někdy budu moci v TV sledovat i hodnotnější japonské anime seriály a filmy.
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Srdeční záležitost. Poprvé byli spolu, i když se seznámili až v dalším filmu! :-)) Nekritických pět hvězd.
Polární expres (2004)
Nemám rád Santu Klause a nemám rád Vánoce. Jsem asi tajný Grinch. Ale tohle mě docela dostalo. A mám rád animáky! Když to sečtu, a vezmu v potaz, že to nemá děj a nebylo to o ničem , ale mělo to atmosféru a stejně jako druhdy s Petrem Panem, jsem se nachytal, že šeptám: "Já věřím, já věřím", nemohu jinak, než dát tolik, kolik jsem dal.
Posel budoucnosti (1997)
Řval jsem smíchy při scéně, kdy pošťák mine chlapce s dopisem v ruce a vrací se, aby si psaní za jízdy vzal. A na závěr této nejvtipnější scéně filmu dokonce udělali sošný pomník.
Postřižiny (1980)
Nejlepší film co u nás v osmdesátých letech vznikl a dosud nebyl překonán.
Pot a dřina (1996) (seriál)
Příjemný seriál ze sportovní školy o mladých pro mladé. A Heath Ledger tady poprvé hraje gaye. :-))
Power Rangers: Film (1995)
Áááách! Původní seriál patří k těm, které si vždy rád vychutnám. Kdykoliv nechtěně natrefím v TV na Strážce vesmíru, vždy fascinovaně hledím na celý díl až do konce, zhypnotizován blbostí děje jako králík hladovou kobrou. Ale tohle veledílo trvá pětkrát déle než jeden díl seriálu a i jako hloupý králík bych musel nakopat pitomé kobře, která by mne tak dlouho hypnotizovala. Zas tak velký masochista nejsem.
Pret-a-Porter (1994)
Altman byl vždycky moje kafe.
Prolomit vlny (1996)
Tímhle filmem mne Trier dostal. Ale neodpustím mu, že mne chtěl trapně stejně dostat i s Tancem v temnotách. Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš. Ale u tohohle filmu jsem dlouho nechápavě hleděl, nevěda, zda jsem se nezbláznil, a nakonec jsem si pobrečel jako malý kluk.