Recenze (40)
Coach Carter (2005)
Miluju basketbal a teď jsem vyšel střední. Takže pro mě totální srdcovka, okořeněná o nějaký ten americký stereotyp tj. drogy, gangy atd. což k tomu asi už prostě patří a jako třešnička na dortu brnkání na emoce diváka, že jsem si chvílemi přál, abych se narodil v Americe :D. (psáno cca v roce 2011)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Řekl bych, jedinečný nápad. Borat je ztvárněním bezprostřednosti a přestože příběh nemá nějak extra velkou váhu, tak jednotlivé komické pasáže utváří dokonalý celek. Ideály o Americe vs. skutečnost. Sacha nezklamal a bavil jsem se...(2010)
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Jestli hledáte seriál, u kterého nemusíte přemýšlet, můžete úplně vypnout a jen se dívat a smát se, tak "BMS" je tu pro Vás. Dalo by se říci, že to je trochu stylizované jako film "American Pie" nebo něco na ten způsob, teenagerovská komedie, i když tohle by asi nemělo být mládeži přístupné. Každým dílem Vás bude provázet chlast, drogy, sex, americký fotbal, atd. Takže jak jsem řekl, nehledejte v tom nic složitého a bavte se... (2010)
500 dní se Summer (2009)
Není to žádná "béčková" romantická komedie. Fráze z filmu: "This is a story of boy meets girl." je naprosto vystihující. Film dokonale ztvárňuje případ nešťastné lásky a vše kolem co k tomu patří, takže si při jeho sledování projdete všemi známými pocity. Já osobně jsem se cítil jako by to bylo o mě. Herecké obsazení, no těžko bych si na dvě hlavní role dosazoval někoho jiného. Zooey je opravdu půvabná (mrcha) a Joseph skutečný sympaťák. Celou atmosféru pak podtrhuje soundtrack, který u mne obstál na jedničku a hned jsem si musel vyhledat názvy skladeb. doporučuji (psáno cca v roce 2011)
Top Gear (2016) (pořad)
Jak už zde bylo řečeno, 23. série byla dost nepřirozená až trapná, snaha navázat tam, kde stará trojka skončila byla absurdní... Pokračování však opravdu stojí za to. Bez zrzka to hned jede a Chris Harris je jednoznačně chlapík na správnym místě. Pokud jim to vydrží, nebudu mít důvod měnit své hodnocení. ps. možná škoda, že zde nejsou k hodnocení dostupné jednotlivé epizody
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Zajímavá a příjemná podívaná se sympatickým hereckým obsazením... a ten fight kostlivců byla dobrá sranda ^_^
Pátá vlna (2016)
Jak už tu jistě někteří psali, tak trailer opravdu navnadil na slušný scifi. Ve výsledku nic moc, spíš taková Bčková oddychovka. Možná kdyby dotoho necpali klišé typu, láska je lék, dostavilo by se lepší hodnocení.
Temný rytíř (2008)
Start velkolepé trilogie, který nám servíruje v podstatě zrození strážce Gothamu a cesta a provedení je prostě fantastický. Pro mě určitě nejlepší film o Batmanovi ever...
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Zatím 3 hvězdy, rozjezd to mělo jak parní válec a Travis je fakt ňouma...
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Obsah tohodle dílu byl maximálně tak na 40 minut, ale vzhledem k tomu, že tu máme filmovou trilogii a ne seriál, museli to tvůrci natáááááhnout na dvě hodiny (facepalm). Možná po dalším zhlédnutí přehodnotím, ale zatim určitě "jednička" mnohem lepší s nějakym dějem a zápletkou.