Recenze (85)
Kabinet doktora Caligariho (1920)
Viděno v Bio Oko s živou hudbou, skvělé!
Kmotr III (1990)
Přirozeně ne tak skvělé jako předchozí dva, ale pořád moc dobrý film. Jo, nelíbil se mi nemastný neslaný rozjezd, nelíbila se mi Sofia Coppola. Ale Michael pořád válí, takže co...
Mluvící sex (1975)
Mluvící pohlaví, přiopilá atmosféra předpůlnočního kina Aero a především bezkonkurenční simultánní překlad (s přídavkem vlastního komentářem děje na plátně)... No, co víc říct :D
Jen pro tvou výšku (1981)
Filípinci jsou nevyřčení králové parodií! I když počkat, ona to vlastně nebyla parodie. Takže měním statement: Filipínci jsou nevyřčení králové bondovek! Vždyť kdo by neodolal půlmetrovému tajnému agentu s prvotřídním účesem na prořídlý hrnec, bílou rozhalenkou a kloboukem, jehož naostřená klopa skolí všechny nepřátele. Supervtipná raritka, která se řadí vedle bollywoodských úchyláren a tureckých Star Wars. A must-see!
Kmotr II (1974)
oprava: ******
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Tak už vím, kde kromě Přátel brali týpci z How I Met Your Mother inspiraci...
Kmotr (1972)
Není třeba slov.
Prokletý ostrov (2010)
Ze začátku to vypadá na mírně nadprůměrný thriller, postupně člověku ale začne docházet, že to bude asi trochu jinak... Líbí se mi, že prakticky až do konce si nejsme jistí, jak to vlastně je, i když tušíme už dlouho. Líbí se mi pointa. Líbí se mi až lyrická kamera, herci (Lea extra nemusím, ale dobrej prostě je), pořádná kvalitní režie. A hlavně (narozdíl od Skryté identity) se mi to líbí rovnou na pět hvězdiček.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Mash je srdcovka. První tři série perfektní, postupně to ale začíná pokulhávat (a může za to Alda, jehož režijní počiny jsou sice chvályhodné za psychologickou hloubku či sociální snahy a v jiném projektu by asi fungovaly skvěle, v mashi ale nemají co dělat). Navíc frekvence epizod á la - přijde imbecilní generál zelený mozek, ale obvatelstvo Bažiny („uniformy nenosí, ale věřte mi, jsou to nejlepší doktoři na světě“) s ním pěkně zatočí – stoupá přímou úměrou. Ale jak říkám, mash je srdcovka, a tak mu odpustím všechno.
Forrest Gump (1994)
Krevety, Jenny, máma, bonboniéra, kapitán Dan, JFK, Bubba, hippies, Vietnam, ping pong… Forrestovu poetiku si zamiloval praktický každý. Co na to víc říct, pět hvezd jak vyšitých.