Recenze (123)
Sherlock Holmes (2009)
Neco neni dobre, kdyz se clovek nudi u akcnich scen...ale herecke vykony skvele, myslim, ze Ritchie by natocil skveleho "normalniho" Holmese.
Moon (2009)
Kdyby to nebylo cele tak nejak predvidatelne a na cloveka by baflo nejake to "WTF", tak by to byl dokonaly film...
Tajnosti (2007)
Prvni pulka utrpeni dalsiho pseudoumeleckeho filmu, druha to zvedla, lidi najednou prestavali jednat nesmyslne a film dostal prijemny spad neprerusovany libivyma vlozkama, takze nakonec z toho mam i dobry pocit. Chapu ale, ze zeny z nej museji byt nadsene. Hudba tomu taky neco pridala. 3* s odrenyma usima...
Apocalypto (2006)
Výprava a kostýmy radost pohledět, první půlka ušla, ale zbytek nuda...
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Tenhle serial jde zatim vic a vic do ... , eh, do kytek...poor SG...
Divoké vlny (2007)
Originální a velmi vtipné!
Mravenčí polepšovna (2006)
Pár humorných scén, jinak suchý průměr...
Zataženo, občas trakaře (2009)
Na pár trapných scén a pár nechutností výborný animák. Sony opět přišlo s velmi originálním námětem a zpracováním.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Tedy, takhle rozporuplnej snímek, a to i blockbuster, jsem už dlouho neviděl! Ze začátku jsem jsem zaplesal, že to začíná ve skvělém duchu jedničky, navíc, že to má místy prvky z originálního kresleného seriálu. Po nějaké době začaly být světlé momenty dováděny to trapnosti, škoda...ale to, co se začalo dít v druhé polovině mě opravdu dostalo a málem vyprovodilo z kina. Pyramidy? Konspirace? Transformeří prsty v historii? To chtěl Bay natočit trojku Lovců pokladů? Druhá polovina byla podle mě opravdu zbytečná, krom kroucení hlavou sem pozívával a pomrkával... ****1/2 za začátek, * za druhou polovinu...*** dávám v dobré náladě
Darwinovy ceny (2006)
Za debilni pribeh...