Caminzind

Caminzind

Česko
Jako netopýr trhám porcelán přítmí svou stopou

30 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 10 14 18
    • 11.10.2017  03:07

    Já teda nikdy o Židech neměl příliš jasný obrázek, ale tenhle dokument jakoby mi otevíral oči. Normálně je začínám nějak nemít v lásce a to jsem teprve v 18. minutě. :) Každopádně ta jednostrannost a zášť ve filmu hrozně ruší.

    • 24.9.2017  04:57
    Trezor (2017)
    **

    2 in 1 horror bank robbery, jehož největšími slabinami jsou absence smysluplně lineárního děje a logika postav. Na druhou stranu bych vyzdvihl onu mysteriózní pointu, která k ději obstojně přiléhá a celý snímek tak posouvá o trochu výš. ⭐️⭐️ 48%

    • 23.9.2017  04:55
    Přízrak (2017)
    **

    He he, to byl teda tyátr. Poltergeist v prostěradle, to tu sice ještě nebylo, ale jít na tohle do kina, tak možná požaduji vrátit vstupné. A vůbec nejnapínavější bylo to čekání na závěrečné titulky, abych se konečně dozvěděl, zda-li je Affleck fakt takový magor a celou tuhle ne moc inteligentní maškarádu odehrál on. ⭐️⭐️ 51%

    • 25.8.2017  17:46

    Tak tohle bylo hodně zlý.

    • 23.8.2017  00:36

    Po většinu času fungující ff, které buduje napětí, avšak ve finále naprosto utahané bez jakéhokoliv nápadu a provedení.

    • 12.8.2017  08:13
    Vesmír (TV seriál) (2007)
    odpad!

    Stupidní škvár kvalitou a obsahem pod úrovní obrázkového leporela. Pro mentály z pomocné školy dobré na zabití času.

    • 31.7.2017  23:57
    Fargo - Série 3 (série) (2017)
    ****

    Třetí série je o 100% lepší než druhá, ze které si pamatuji jenom indiána. Zde válejí všichni herci ve všech rolích, přičemž dvojrole McGregora patří k tomu nejlepšímu z celého seriálu. Kdo tuhle sérii staví až za tu druhou je totální kokot!!! Nashle.

    • 25.7.2017  03:07

    Solidní sračka pro tupé hlavy. Vidět to jako kluk v devadesátých letech, kdy ještě ani neexistovaly všechny ty internety, tak se z tohohle pubertálního škváru s neherci pobleju úplně stejně jako dnes. Nejslabší dvě hvězdy, co můžu dát. 40%

    • 7.7.2017  16:15
    The Circle (2017)
    **

    Pitomoučká moralitka s orwellovskými ambicemi, kde již námět je naprostou nefunkční. 45% ⭐️⭐️

    • 23.6.2017  00:32
    Co dokáže lež (TV film) (2017)
    odpad!

    Já vždycky říkal, že z minulosti se prakticky nelze poučit, a že ať chceme nebo ne, budeme dříve či později nuceni ji opakovat. A pak znovu a znovu... A hle, neminuly 3 desetiletí od minulého režimu a opět se nálepkuje, opět se ostrakizuje, opět se na ministerstvu vnitra píší seznamy nepohodlných. A je už jen takovou smutnou ironií, že si svoji vlastní porobu opět platíme, ať už z daní, anebo koncesionářskými poplatky. A až nám soudobí farizeové a strážci oficiálních doktrín opět zavelí, půjdeme to těm čurákům znovu do té urny hodit. Protože se to tak má, protože to tak říkali na ČT, v Rudém právu a Mladé frontě. A kdyby vám podali lopatu do ruky a řekli kopej, půjdete s hlavou skloněnou a začnete kopat.

    • 19.6.2017  13:35
    Christine (2016)
    ****

    Věrohodná a citlivá studie disharmonické osobnosti, která v sobě nese i něco podobenství o moderním člověku. Nedokážu posoudit, do jaké míry je snímek psychologicky a faktograficky věrný skutečným událostem, s ohledem na popisovanou tragédii však v sobě nezapře záměr autorů zachovat si cit a důstojnost. 70% ⭐️⭐️⭐️⭐️

    • 18.6.2017  05:06
    Hra (2011)
    ****

    Afrika nepatří do Evropy, stejně jako kuna nepatří do kurníku. Věci jsou už tak nějak naučené mít své přirozené místo, které by měl člověk respektovat a nehrát si na Boha. O ničem jiném to není.

    • 17.6.2017  03:38
    Kidnap (2017)
    **

    Thriller, který falešně předstírá, jaká je hrdinka smolařka, ačkoliv možná spíše opak je pravdou. Její sledovací schopnosti jsou zcela mimo realitu průměrné servírky, a dávají jí kouzelné šance na dopadení únosců i navzdory celé řadě špatných rozhodnutí a podivných náhod. Ty jsou přitom hotovou sbírkou filmových klišé, které mají za úkol jenom průběžně protahovat samotný děj. V tomhle směru jde o typicky zjednodušující jednotvárnou béčkovou akční klasiku bez přidané hodnoty. Nicméně filmu nelze upřít napětí, akce, solidní kamera, občas zajímavá hudba i dostatečné herecké výkony. 54% ⭐️⭐️

    • 14.6.2017  03:56

    Berlínský syndrom. Jaká hříčka se má skrývat v samotném názvu? Jistě, asociace se stockholmským syndromem je nabíledni, ale jako divák zde již více nevyčaruji. Co chtěl básník říci? Vždyť jakékoliv náznaky patologického vztahu ústředních postav snímek zabil vždy hned následující scénou. Držet se romantické linie a dotáhnout příběh k harmonickému konci by bylo vůbec to nejlepší, protože jakožto thriller je film nadbytečný. Navzdory nápadité a ambiciózní režii však zatoužila Cate Shortland po něčem víc, anebo míň, anebo sama netuší... Ale stejně... to vše nakonec odvál čas. Chci říct, že kolik je v tom něhy a poetičnosti, tolik je i nerozumu, což svým jednáním obzvlášť korunuje vedlejší postava Andiho studentky. 64%

    • 28.5.2017  03:12

    Musím se přiznat, že po těch letech jsem opravdu čekal, že mě Lynchův mysticismus a obřadnost postav z tohoto tajuplného městečka nechá chladným. Myslel jsem, že jsem už na to dospělej. S úžasem po prvním díle však zjišťuji, že mě to baví snad ještě více než tenkrát. Twin Peaks je skutečně bytostně jiný než všechno a nelze z něj vyrůst.

    • 19.5.2017  23:16

    Tak jsem byl po delší době v kině a moje zadnice z těch sedaček poznala středověk. To jen na okraj. K filmu asi jenom krátce. Covenant přináší jedno ústřední sdělení, které je zásadní pro celou sérii. To je dobře, a je to jedno ze dvou pozitiv snímku. Tím druhým, které podstatně souvisí s prvním, je Fassbender. A to je vše (neříkám, že je to málo). Scénář vám nenabídne dostatečně propracované postavy, ani kdovíjak ikonické scény, ba ani herci, krom Fasse, neexcelovali. Snímek samotný vás svoji atmosférou vyloženě nepohltí a celkově působí tak nějak epizodně a postradatelně. A ten béčkový závěr byl skoro na facku ("Davide??" ... "Já chci ven!"). S odřenýma ceckama: 70% ⭐️⭐️⭐️⭐️

    • 2.5.2017  11:45
    13 Reasons Why (TV seriál) (2017)
    **

    Narativně pohlcující maratón, leč malicherných důvodů k mladistvé vzpouře proti tomu nejcennějšímu.

    • 1.5.2017  04:07

    Koprodukční psychologické drama s bídnou atmosférou, které chce být zároveň thrillerem a trochu i mysteriózním horrorem, částečně zachraňuje sympatický pokus o pointu. Jako celek film není příliš srozumitelný, což je paradoxní, když režisér Assayas je zároveň i autorem scénáře. Dalším paradoxem je výkon Kristen Stewart, která na jednu stranu táhne sama celý film, v dramatických scénách ovšem až trapně přehrává a pro svoji postavu se jí moc nedaří vyprodukovat dostatečně silné lidské emoce. 59%

    • 27.4.2017  05:58
    Uteč (2017)
    ***

    Uf... No, Get Out je dle mého poměrně hystericky nadhodnocený experiment, který však zapadá do série moderního horroru posledních let. Nepředvídatelný (alespoň do první půle), stylový, invenční, atmosférický, ovšem i s notně překombinovaným scénářem. Z toho, co bych mu vytknul, zmíním jen pár věcí. ! SPOILERY ! 1) Rasismus. Rasový motiv tu není nijak opodstatněn (krom malicherných důvodů, které nejsou relevantní pro vyloučení bílé pleti, např. fyzická zdatnost) a klame tak po celý film. 2) Transplantace popírá zcela logiku chování postav (proč se prarodiče v cizích tělech chovali divně?), prvek hypnózy tu pak postrádá trochu smysl a jeví se být nadbytečný. Nehledě na to, že představa o transplantaci je tu prezentována dost naivně. 3) Metoda. Nebylo by praktičtější někoho omámit a unést, a nenechávat tak celou starost o dodávku na Rose? Nadbytečnost hypnózy se zde pak ukazuje ještě výrazněji. 4) Jelen měl znamenat co? Tento motiv z počátku i z konce filmu vytvářel dojem zvláštního významu, ačkoliv ve výsledku žádný zvláštní význam neměl. 5) Emoce. Odosobněné chování hlavních vedlejších postav, tj. Rose a její rodiny (kteří sami působí jako zhypnotizovaná sekta) je rovněž lehce matoucí. Hlavně v závěru filmu, který celkově postrádá vtip, ikdyž svojí odbytostí paradoxně získává jistou lehkost. Příště bych proto doporučil méně mysteriózní víceznačnosti a scénář lépe promyslet. 59% ⭐️⭐️⭐️

    • 24.3.2017  04:37
    Elle (2016)
    ***

    Otec je masový vrah, matka randí s gigolem, synovu snoubenku zbouchnul negr, tak co bych si taky nezapíchala s nějakým tím deviantem, který možná i vyrostl v puritánském prostředí. To by byl teda úlet. No, nevím... Tady je vážně tak překontrastováno různými podivínskými vztahy lidí z relativně slušné společnosti, že by tomu slušel spíš žánr komedie. Pořád by to však zůstalo velkým klišé bez výrazného motivu a bez atmosféry. Není to Haneke, není to Chabrol, není to satira a vlastně to ani není šokující. 65% hlavně za herecké výkony a nepředvídatelnost hlavní postavy.

    • 24.3.2017  04:19
    Contratiempo (2016)
    **

    Bohužel, tohle někdo hodně dodrbal. Jestliže chci postavit kulervoucí pointu na tak křehkých detailech, jako je paruka nebo kontaktní čočky (nehledě na to, že maskování se týkalo druhé postavy, než jak je v závěru prezentováno), musím věnovat zvýšené úsilí tomu, aby celé rozuzlení zůstalo divákům utajeno do poslední chvíle. Tady je však celý trik průhledný prakticky po celý film a polovina napětí je tak pryč. A s ním i polovina hodnocení, protože ty čtyři hvězdy by si to i zasloužilo. Takhle jen 53%

    • 22.2.2017  03:00
    Nocturama (2016)
    **

    Téměř nekoukatelná skoro artovka, co předstírá i jakýsi sociálně-politický přesah. Póza s pozérským názvem, která nás svojí mlčenlivostí napíná, nevypráví však prakticky žádný příběh. 48%

    • 5.2.2017  20:54

    Bohuš je vlastně takový brněnský Borat.

    • 2.2.2017  05:19
    Příchozí (2016)
    ***

    Klasický Villeneuve. Okázalost, umně maskovaná povrchnost, řada drobounkých matoucích odboček, dojemný závěr a nezodpovězené otázky. A s časovými paradoxy lépe a poctivěji zápasily i mnohem menší snímky. Divák zůstane nakonec navíc tak vykolejenej, že úplně zapomene na to hlavní: O co, kurva, těm alienům vlastně šlo?! Na druhou stranu je tady opět ta motivace zkouknout to znovu. 69% ⭐️⭐️⭐️

    • 24.1.2017  01:38

    Tenhle film mi připomněl, že jsem chtěl být vždycky lesba. 50%

    • 24.1.2017  01:32
    Clinical (2017)
    *

    Nepochopím, jak tomu někdo může dát 4 hvězdy a ještě k tomu psát nějaký rozbor. 23%

    • 12.1.2017  00:08
    The Thinning (2016)
    **

    Námět o něco hloupější než v případě Očisty a zpracování rovněž o málo slabší. Selekce v rámci vlastní skupiny, tedy národa či třeba rodu za účelem snížení globální populace je myšlenka zcela absurdní a zvrácená. Ekologické pohnutky nedokáží ospravedlnit zabíjení vlastních potomků, navíc v útlém věku (byť divácky to kupodivu funguje). Každá vyspělá společnost by v prvé řadě začala hubit ty méně vyspělé, což jsou v našem známém světě negroidi, cikáni a jiná etnika. Pokračovalo by se asi plošně státy či rovnou kontinenty. Zcela povrchní je pak předpoklad, že na základě jediného písemného testu by došlo k adekvátní selekci osob přínosných od těch postradatelných. Takový přístup ignoruje rozmanitou a nesouměrnou škálu kritérií (včetně genetických předpokladů), čímž pouze odhaluje principiální marnost jakéhokoliv podobného pokusu. Neměřitelnost potenciálního přínosu jedince pro společnost by mohl být i zajímavý filmový motiv, avšak snímek se mu nikterak nevěnuje. Každému by mělo být jasné, že společnost složená výhradně z matematiků nemůže být přece o nic životaschopnější než ta, jíž tvoří kupříkladu jen samí listonoši, anebo badmintonisté. 44%

    • 10.1.2017  19:45

    Nejhorší je, když vás nějaký vyhulenec ze sociálních studií začne přesvědčovat, že cigoši jsou taky lidi. No to víš, že jo! :D

    • 2.1.2017  08:16
    13 Sins (2014)
    ***

    Thajskou filmovou předlohou jsem svého času ohodnotil bídně, stejně jako některé další snímky s podobnou tématikou. Jde o princip, o tu naivní faustovskou past, do které každý "hrdina" nakonec spadne, pročež jsou tahle díla poměrně předvídatelná. Hlavním důvodem je ovšem fakt, že prostě nevěřím ve všehoschopnost, brutalitu, cynismus, odolnost a odhodlání obyčejného člověka udělat pro prachy prakticky cokoliv. Remake 13 Sins, který jsem si pustil tak nějak z nouze, je ale o trochu jiný. Kromě sympatického obsazení, má docela uvěřitelného hrdinu, který k jednotlivým úkolům (ty se zcela liší od předlohy) přistupuje s věrohodnou dávkou dilematu, osobního dramatu i důvtipu. Díky tomu je film lidštější, soucitnější a dokáže udržet napětí. Překvapilo. 64%

    • 31.12.2016  06:27

    Těžkopádně vyprávěné drama s kvalitním obsazením, které v závěru vykrystalizuje v banální kriminální historku s milostným mnohoúhelníkem. Slabší tři hvězdy. 59% PS: Nechápu omílané srovnávání s Fincherovou Gone Girl, když snad kromě narativní stránky mají oba snímky pramálo společného.

<< předchozí 1 2 3 4 5 10 14 18
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace