Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi
  • Thriller

Recenze (630)

plakát

Noc požírá svět (2018) 

Trosečnické melancholické horrorové drama, které nic nepřináší. Kdyby však začínalo tam, kde skončilo, mohlo jít o slušný napínák. Takhle je to jen o tom, jestli má hlavní postava dostatek fazolových konzerv, aby přežila další měsíc. 50%

plakát

Ghostland (2018) 

Packal Laugier má tu výhodu, že si vždycky pár let počká, než mu veřejnost jeho předchozí nepovedený opus zapomene, díky čemuž se vyhne tomu, aby se okamžitě a definitivně odepsal. Po kvazifilozofické prasárně Martyrs a moralistním nesmyslu Tall Man přichází pseudopsychologická zívačka Ghostland, která rovněž nestojí za velký rozbor. Stále se sice dokáže udržet na dvou hvězdách, nicméně věřím, že se to Packalovi (který je nepochybně mnohem lepším režisérem než scénáristou) už přístě povede a dotáhne své veledílo do odpad!u. Je však nanejvýš pravděpodobné, že tentokrát už vážně vynechám. (A vy to necpěte furt do toho červeného pásma.) 🎬 43%

plakát

Plán útěku 2 (2018) odpad!

Kolikrát se stane, že když se seknu a pustím se do snímku, který nestojí ani za 2 minuty stahování, tak že ho alespoň rychle přeskáču, ať mám nějakou představu, o čem byl a pak ho zase můžu s klidným svědomím smazat. U Escape Plan 2: Hades se mi ani to nepodařilo. Když pominu, že je to kvalitou opravdu odpad, režírovaný nějakým imbecilem, který nemá talent a možná ani školu, navíc jsou akční scény snímány handicamem, tak mě obzvlášť pohoršuje, že film snad ani není o tom, o čem by měl být. Tohle už je na reklamaci. Není mi deset, abych půlku filmu čučel na nějaké karate kokotiny v ulicích Šanghaje. Jednička byla mimořádně kvalitní béčko, kdežto tohle kvalitou zapadá spíše do filmografie Caspera Van Diena.

plakát

Westworld (2016) (seriál) 

Z počátku je divák u vytržení, avšak s přibývajícími díly se víc a víc utvrzuje v tom, že pravděpodobně sleduje jen další Lost.

plakát

Bajo la Rosa (2017) 

Španělé si na tyhle zapeklité investigativní konverzačky potrpí. Ty obvykle sice nedopadají zle, ačkoliv díky svojí překombinovanosti vždycky odhalí spoustu slabin ve scénáři a ve výsledku působí hodně nepravděpodobně. Bajo la Rosa nijak z řady nevyčnívá, vyznačuje se ovšem maximální komorností a minimem vedlejších postav. Není to špatný snímek, ale bohužel postrádá výraznější zvrat a občas i díky ne zrovna excelentnímu herectví a až televizní dramaturgii nudí. 54%

plakát

Děsivá temnota (2018) odpad!

Pane jo, to je tak nelogická chujovina, že můžete přetáčet dozadu a zase zpět furt dokola, ale stejně vám to bude k hovnu. Filmu se vyhněte, jinak vás akorát nasere.

plakát

Nepříčetná (2018) 

Další ze zbytečných pokusů tohoto přeceňovaného režiséra. 37%

plakát

Čistokrevní (2017) 

Cory Finley klame. Tento takzvaný talent americké kinematografie, jehož prvotinu kritici přijali s otevřenou náručí, je sice nadaným režisérem, avšak o to naivnějším scénáristou. Je to on, kdo se po celý film snaží předstírat psychologickou hloubku a intelekt, ačkoliv není o nic zdatnějším podvodníkem a imitátorem než kterákoliv z postav snímku. Plnokrevníci mají myšlenku, mají námět, mají dobrý námět. Avšak dobrý film chce víc než to. A v prvé řadě herce, kteří vědí, co mají hrát. 51%

plakát

Přání smrti (2018) 

Pokud je v tomhle snímku někde nějaká přidaná hodnota, pak je to v akčních scénách. Akce, Willis, případně ještě D'Onofrio dokázali film utáhnout. Ve všech ostatních aspektech je to velká bída. Scénář je jak cedník, postavy jsou plytké a šablonovité, což sice na béčkovou zábavu stačí, ovšem námět slibuje více emocí. O to více lze docenit hloubku postavy v původním podání Charlese Bronsona. Nic proti Willisovi. 🎬 64%

plakát

Hostile (2017) 

Týý vole, to bylo romantičtější než všechny Titanicy Hollywoodu. A má to hodně originální pointu.