Recenze (244)
Legendy zítřka (2016) (seriál)
Tenhle seriál má velkou nevýhodu v tom, že zde nic nefunguje logicky, prostě hrdinové skáčou mezi časovými obdobími a žádná návaznost se nekoná. Jako odpočinkovka a bez přemýšlení super; hlavním průserem je obsazení - bohatě by stačily postavy Sary, Snarta, Roryho, Steina a trošku charismatějšího Rip Huntera. Zbytek tam prostě jen otravuje a je do počtu...
Containment (2016) (seriál)
Po půlce - podařený seriál, dost mě baví, jsem zvědavej na zakončení. Samozřejmě ne všechny dějové linky se povedly, některé jsou úplně zbytečné, ale uvidíme jak se to vyvrbí...
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Ale jo, ve stopách Tromy... povedená pí.čovina. Zombíci zase trochu jinak, provětrali zatuchlé téma těchto filmů... Skauti už nejsou cůl, dokud není potřeba ve stylu MacGyvera ci A-teamu vyrobit nejaký zbraně a porazit hnijcí nákazu.
Moonwalkers (2015)
Kurva že jo! Zmaštěnej Nathan z Misfits spolu s Ronem šlohnou magorovi z CIA kupu peněz, kterou má na natočení fiktivního přistání na měsíci. Naprosto skvělá ujeťárna a kdyby měl někdo natáčet Kozoroha 1 jako komedii nedopadlo by to lépe...
Neo Ned (2005)
Super pičovina. Magor a člen Arijského bratrstva Ned se v psychiatrické léčebně zamiluje do černošky, která předstírá, že se do ní převtělil Hitler... je to přesně tak blbě skvělý, jak se dá čekat. Renner je perfektní, a z filmu jsem měl takovy originalní vtipně depresivní dojem jako z knih Chucka Palahniuka.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Oproti originálu mi to přišlo lépe provedené a zajímavější, snad v dalších sériích nepřibude vaty a prázdných blábolů jako se to stalo té komixové telenovele...
Kolonie (2013)
Velmi nudný a tupý film. To že chyběl rozpočet vůbec nevadí, to že chybí napětí, a akce je velmi odfláklá už ano.
Asterix: Sídliště bohů (2014)
Animace je teda rozhodně krok špatným směrem, ja jsem měl rád ty klasicky kreslené, ale příběhově velmi povedený a vtipný Asterix.
V hlavě (2015)
Super, vtipný a originální animák. Ze začátku mi to sice připomnělo Brain Divided, naštěstí se tento snímek vydal jinou cestou a postaviček "V hlavě" bylo taky více než jen ta rozpolcenost Radosti a Smutku... Na konec pohled do jiných hlav, kor ta kočičí fakt seděla :-) jen mě zaujalo, že pouze Riley ma v hlavě postavičky ženské i mužské.
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
Minisérie zaujala, i když se neubírala požadovaným směrem, a ze zajímavého námětu multigenerační lodi sklouzla hned po 1/3 v tuctový sociologický experiment, (navíc s očekáváným zrozením parapsychicky nadané holčičky?)... Stále to mělo ten příjemný vizuál 60. kosmické lodi, a ty nesympatické herce celkem uspěšně nahrazoval pohled na Triciu Helfer. Jestli to nezaříznou tak jsem zvědavý na pokračování, ale i takhle jde o celkem solidní podívanou.