Oblíbené seriály (5)
Útěk z vězení (2005)
Tento seriál jednoducho milujem. Rozmýšľanie Michaela ma nikdy neprestane baviť, hlavne preto, že väčšinou vôbec netuším, na čo myslí. Prvá séria pre mňa jasných 5 hviezdičiek.
Smallville (2001)
Skutočne jeden z tých mála seriálov, ktorý sa každou ďalšou sériou zlepšoval. Prvé tri série - tri hviezdičky a ostatné to už vytiahli na štyri. No a deviata séria bola úplne skvelá:-) U mňa má jasných 5 hviezdičiek. Zod bol perfektný! Posledná časť (9x21) bola pre mňa najlepšia časť celého seriálu! Zatiaľ:-) Uvidíme, čo nám prinesie záverečná séria. A dodám, že ho pozerám v originálnom znení. Slovenský dabing ešte ujde, ale ten český tento seriál úplne zabíja.
Dr. House (2004)
House je jednoducho House. Opísať sa nedá, treba vidieť:-)