Recenze (70)
Náhradník (1975)
Kdo má rád ztřeštěnosti, hurá do toho. U mě ale asi už takovýmto komediim odzvonilo. Nehrát tam P.R. tak na to znovu nekouknu. A že vzpomínky na ten film jsem mel petihvezdickové.
Stepující stonožka (1977)
Ocekaval jsem vic. Za chvili si urcite budu pamatovat jen ze slo o sochu Venuse. Nejvetsi plus jsou asi hezká děvčata. Dávají zapomenout na ničím neoslnující dej. Spíš 2.5*
Seber si svých pět švestek (1983)
Dávám 4*. Soucasných 57% mi prijde hodně málo, ač 3* by byly asi přesnější. O moc povedenější než Nevím nic a řeknu všechno. Prostě taková pohodička.
Perný den (1964)
To se prostě musí vidět v kině :) Skvělá hudba, skvělé vzpomínky.
Nevím nic, ale řeknu všechno (1973)
Téma je vážné a zpracování podle mě špatné. Na mě to bylo až moc divné. Škoda. Že i komedie může zpracovat dobře vážná témata, a být i dobrou komedií, svědčí třeba hračka. Tento film jako komedie dobrý není.
Odborník na banky (1974)
Další hezká knížka, která se dočkala hrozného zpracování. Jediné co zůstalo byla banka-přívěs. Těžko věřit, že tento film má s tímto http://www.csfd.cz/film/20945-ukradeny-diamant/ cokoliv společného, ale má. Hlavního hrdinu a autora předlohy. Nemylte se. Autor předlohy mezitím nezdegeneroval. Chyba je jinde. Chudák pan Westlake. Je sice uveden jako autor námětu, jenže z knihy téměř nic nezbylo a knižní vtip zde dostává řádně na zadek. Film totiž není vůbec vtipný. Takže těm, kterým se film líbil dobře, a těm, kterým se film nelíbil, nebo se na něj teprve chystají - přečtěte si raději knihu - Donald E. Westlake Ukradená banka.
Napříč Paříží (1956)
Jasnejch 5*. Ale to kopání do psů a tu scénu v baru, kde byl Gabin pěkně hnusnej si mohli odpustit. Oni vůbec asi francouzove radi kopou do psů viz. Mzda strachu. Ale jinak film výborný po všech stránkách a i ta malá role de Funese je vlastně 4. největší v celém filmu. A ač Bourvila zase tolik nemusím, zde je výborný o Gabinovi ani nemluvě.
Never Let Go (1960)
Tak vykony hercu celkem nic moc v porovnání s Peterem Sellersem. To je extratrida. Cisté zlo. To je supervýkon který přidává mému hodnocení 2*. A nevím, jestli podobnost se Zloději kol je pouze čistě náhodná, kazdopadne to oslabuje originalitu filmu.
Louis Pasteur (1977) (TV film)
Já tyhle životopisné seriály miluju. Herecké výkony a scénář jsou špičkové. Kam se ty serialy tohoto typu poděli ?
Ohrožení Britannicu (1974)
Film výborný. Ackoliv jakoby se mi chvilemi zdalo ze uz jsem nektere sceny videl v Dobrodruzství Poseidonu. A ackoliv ostatni za zaverecnou scenu bod přidávají, tak já jej za ni naopak ubírám. Bylo to takové negovani celeho systemu prace pyrotechniku tak jak byla ve filmu peclive popsána.