Recenze (70)
Zlaté dno (1942)
Film tak trochu poplatný době vzniku. Stejně jako Ryba na suchu. Ale Burian je výborný a za kolaboranta s fašismem ho v žádném případě nepovažuji. Bič na něm cé
Agatha Christie's Poirot - Zlo pod sluncem (2001) (epizoda)
Ačkoliv souhlasím s tím, že Suchet se pro tuto roli narodil, tak verze s Ustinovem se mi líbila více. Toto je méně filmové-taková jakoby spíše "inscenace" nebo jinak, ničim nevybočující díl seriálu.
Herkules v New Yorku (1970)
Film má dnes jiný rozměr. Debilita mu jen přidává na kráse. :D
Co je nového, kočičko? (1965)
Spousta oblíbených herců ještě nezaručuje dobrý film. Tento film mi připomněl pohádku o pejskovi a kočičce a jak vařili dort. Principem výroby tohoto filmu jakoby se inspirovali současní Hollywoodstí filmmejkri. Obsadíme popularni herce vezmeme nějaké populární téma a úspěch je zaručen. Bohužel to není pravda. Zatím zdaleka nejslabší film s Peterem Sellersem jaký jsem viděl.
Boot Hill (1969)
2* se ve filmu objeví. Tak za to. Film uz si urcite podruhe nepustim.
Krotitelé duchů II (1989)
Ten závěr... škoda slov. A dabing v2 to same. Jinak bych dal 4, no závěr silene zklamal.
Bůh odpouští, já ne! (1967)
Tak chlapci se zatím jen rozjížděli. Začátek to nebyl špatný, ale v porovnání s jejich dalšími filmy spíše podprůměr.
Hon na lišku (1966)
Začátek výborný. První hraný výstup Victora Matureho mě ale svou slabostí jak formy, tal obsahu natolik šokoval, že jsem se začal obávat o zbytek filmu. Viktorův výkon se ale už jen zlepšoval, což bylo pro film jen dobře. No pár slabších chvilek ve filmu je, naštěstí ale převažují silná místa. Solidní 4*
Policajt drábem (1973)
Spolu s milionovym broukem asi nejlepsi film Buda Spencera, bez Terence Hilla.
Copak je to za vojáka... (1987)
Hloupá propagační komedie.