Oblíbené seriály (5)
Přátelé (1994)
Ovečka Shaun (2007)
Simpsonovi (1989)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Konečně mě něco dokázalo odtrhnout od mého oblíbeného seriálu Friends. A toto je neméně dobré. Má to vtip, je to svižně natočeno, člověk si u toho odpočine a přijde na jiné myšlenky. Kdo by nemiloval Barneyho hlášky, kdo by si nezamiloval půvabnou Robin... Prostě trefa do černého!
Návštěvníci (1983)
Vzhledem k roku svého vzniku se jedná o naprosto výjimečný seriál. Už jako dítě ve mne zanechal hlubokou stopu a rád se k němu vracím i jako dospělý, protože si vychutnávám hereckou radost a narážky, které dítě nepochopí.