Poslední recenze (8)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nemôžem pochopiť ako môže mať toto na CSFD 81 percent , to si môže pustiť akékoľvek americké akčné béčko a budem sa baviť viac a trvať to bude menej. Otrasný scenár o tom ako skinhead , američan, ženská ktorá je s američanom tehotná ,ženská na motorke ,černoch , japonec ,dvaja brazilčania, americký policajt a bloňďatá policajtka kradnú peniaze mafiánovi v Riu a celá podplatená polícia z Ria a priľahlích okresov ich nemôže chytiť. Inak keď za športovým autom ťaháte 20 tonový trezor tak ho za žiadnych okoľností nespomalí. Jednu hviezdičku dávam zo súcitu.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Po 167 dieloch nemôžem inak , nečakl by som že anime ktoré bolo na začiatku celkom dobré sa zlepší na niečo takéto . Pôvodný naruto bol celkom dobrý , začiatok shippudenu bol trochu lepší ale teraz je to asi jedno z najlepších anime aké som kedy videl.Aj keď to trochu kazia fillery ale aj tie začínajú byť zaujímavejšie.
Survive Style 5+ (2004)
Takto divný film som ešte nevidel , ale nenapadá ma aké iné hodnotenie ako 5 by som mohol dať.