Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Mafiáni (1990)
Tanec s vlky (1990)
Sedm samurajů (1954)
Dokonalý svět (1993)
Mrtvý muž (1995)
Amadeus (1984)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Dojemná záležitost. Viděl jsem ten snímek mnohokrát a pokaždé mě dostane. Kdyby bylo možno přidat ještě jednu hvězdičku.
Ztraceno v překladu (2003)
Jedním slovem nádhera, neuvěřitelně příjemý snímek s jedinečnou atmosférou. Klobouk dolu, Sofie Coppola tomu dala duši, žádnej chlap by to takhle asi nenatočil.
Manon od pramene (1986)
Nádherná románová klasika.