Recenze (386)
Veľký rešpekt (2008)
Navrhujem film nominovať na Oskara v týchto kategóriách: Najlepší strih, najlepší scenár a najlepší výkon vedľajšej postavy....ale nie, vážne. Keď týpek Žoltán drží pohár so slivovicou a pivom, v jednom zábere je plný, v ďalšom, ani nie po dvoch sekundách, je už pohár prázdny, a potom je pohár poloprázdny...ale zato ten efekt so zdvihnutým dredom bol super!!!
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Ako komédia to bolo dobré.
Paralelní světy (2012)
Bolo by to geniálne, keby sa tvorcovia s gravitáciou pohrajú o čosi odvážnejšie.
Báječné dorty (2010) (seriál)
Nie všetky problémy sa dajú vyriešiť fondánom.
Gattaca (1997)
Obdivuhodný film.
Temné stíny (2012)
To, že bol začiatok hnusne nudný, by som prežil, ale posledných dvadsať minút to celé ukameňovalo! Ak chcete vidieť grcajúcu čarodejnicu, ktorá ošablila upíra, predtým, ako ju následne umláti dievčenský vlkolak, vystraší Galadriel a potom sa celá rozpadne ako vajce podozrivý na záprdok, nech sa ľúbi.
Svět podle Prota (2001)
Začínalo to tak krásne, nádejne a neobyčajne.....potom sa tam začalo divným spôsobom psychologizovať, Protova osobnosť sa zvrtla do inej osoby a koniec.
Muži v černém 3 (2012)
Film vám spôsobí mozgový výplach....
MasterChef (2012) (pořad)
Programom, ktoré sú o jedle som ešte nikdy nedal odpad,....ale keď tam niekto to jedlo hádže na zem, prekračuje hranice.
Princ a pruďas (2011)
Jednu chvíľu som si myslel, že tam vidím Verbala.