Recenze (65)
Duna: Část druhá (2024)
EPIC
Castlevania: Nokturno (2023) (seriál)
Fantastický počin, který je jen o maličko slabší, než původní série, která je absolutně dokonalá. Audiovizuální stránce se nedá vytknout vůbec nic.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Tohle je opravdu smutný, jedna z nejlepších postav z celého kosmíru dostane takovej balast. Je mi líto Ewana, jestli teď kouká, jak moc se povedla Ahsoka, Andor.... Musí mít oči jen pro pláč. V seriálu je navíc takových nesmyslných logických prešlapů, že to vážně nejde prehlížet. Takže je mi líto Ewana a Obi-Wana, oba si zasloužili mnohem víc, my ostatně taky.
Ahsoka - Část 5: Stínový válečník (2023) (epizoda)
BOOOOOOM
Castlevania (2017) (seriál)
To je tak strašně dobrý.....
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
SPOILER ALERT: Je to jednoduchý, vlastně jsem dostal co jsem chtěl, jen 2 věci k tomu mám. 1. Smrt Ilsy mi zlomila srdce. 2. Z Grace se mi zvedá žaludek
Black Panther (2018)
Tyhle opičí hody mají jednu jedinou světlou stránku a tou je Andy Serkis.
Legenda jménem Vox Machina (2022) (seriál)
Miluju miluju miluju. Ty vole, fakt to miluju....
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Jako dobrý no, hodně dobrý, až na pár drobných přešlapů.
Expanze (2015) (seriál)
Mám přání jediný, aby takhle dopadl seriálový Mass Effect. Protože já ho v tom vidím na každém kroku.