Recenze (618)
Nana (2005)
Tenhle volně plynoucí film stojí hlavně na soundtracku (hudba je opravdu výborná) a hereckém obsazení. Aoi Miyazaki mi zde strašně připomínala moji oblíbenkyni Ryoko Hirosue, jak svým úsměvem, tak i projevem. Jenže Mika Nakashima ji svým výkonem trochu zastínila. Líbila se mi mnohem více.
Na hraně temnoty (2010)
Škoda, že atmosféra nebyla temnější. Námět si to vyžadoval, ale i tak se na to dobře dívalo. Slabší 4*.
Avatar: Stvoření Pandory (2010) (TV film)
Mohlo to být ještě delší a podrobnější.
Český lev 2009 (2010) (pořad)
Žádná změna za poslední roky. Trapnost a ubohost. Polívka s Liškou u mě ani nedokázali vyloudit letmý úsměv. Něco je špatně.
U mě dobrý (2008)
Nuda, nuda, nuda ... Zhola nic jiného.
Bakumacu kikansecu: Iro wa nioedo (2006) (seriál)
Tenhle seriál je velmi těžké hodnotit, zvláště první polovinu, která je příliš nevyvážená a místy bohužel nudí. Naštěstí to druhá polovina částečně napravila (ubylo nudných míst). Postava admirála Enomota výrazně napomohla většímu napětí, které vygradovalo v závěru, který jsem si sice představoval trochu jinak, ale nezklamal. Když to tak vezmu, tak nejzajímavější na celém seriálu byl Akidzuki. Trochu mě jen mrzelo,že nebyla více zobrazena jeho minulost a vše bylo jen tak letmo shrnuto.
112 - V ohrožení života (2007) (pořad)
Velké zklamání. Mohlo to být mnohem lepší.
Digimon - hranice (2002) (seriál)
Jestli se na nějakou epizodu 1. Digimonu dalo aspoň nějak kouknout, tak tady to nejde. Hrůza.
Ninja Assassin (2009)
Žádné velké zklamání se nekoná, ale nijak zvlášť nadšen také nejsem. Naprosto průměrná záležitost se spoustou digitální krve, která občas dokonce i vadí. Nebýt zbytečných chyb v ději a klišé, tak bych se více bavil. Čekal jsem od toho rozhodně více.
Dantovské peklo (2010)
Akční scény a celkové audiovizuální pojetí mě zaujalo, ale bohužel zbytek je obyčejná nuda. Naštěstí převažuje akce.