Recenze (354)
Česká 30 (2012) (pořad)
Lepší průměr ;)
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Lidi, nebuďte blbý a nenechte se krmit podobnýma sjačkama nebo to dotáhneme tam, odkud není cesty z5!
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Pokud nebudu tento seriál přirovnávat k House M.D., tak na Slovenské, respektive České poměry je to nadprůměrné dílo =)
Máš minutu! (2011) (pořad)
Mě se to líbí =) Suchánek a Genzer jsou velmi dobří... mít podobný formát TV Nova, myslím, že by to dopadlo tragicky... už vidím tu moderátorskou dvojici: Mareš+nějaký chudák...
Partička (2011) (pořad)
Super =) Počkám si na další díly a nevylučuji 5*.. Konečně Suchánek a Genzer v pořadu, který jim padne jak ušitý..
Sanctum (2011)
Abych řekl pravdu, film se mi docela líbil. Mám jen dvě malé výhrady. Scénář. Typickým příkladem jsou vtipné pasáže, které mi vůbec vtipné nepřišly. A druhá výtka, 3D. Mám pocit, že v běžném formátu by to bylo mnohem lepší. To, že v poslední době téměř všichni tvůrci vezmou film, překryjou ho rouškou 3D tím ho v podstatě povýší na lepší úroveň, udělají ho COOL, na mě příliš neplatí. Efektů tam bylo poskromnu a nebýt titulků v trojrozměrném zobrazení, brýle bych sundal a díval se bez nich. Přesto mě film zaujal a vtáhl do sebe =) 70%
Šéf na grilu (2011) (pořad)
Pohodové, příjemné, skvělé
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
"Tak abys věděli, tohle byla nejhorší ubulená limonáda, jakou jsem kdy musel přetrpět. Dokonce to urazilo i mou zadnici, jež se oprudila, neboť chudinka moje malá dřepěla u tak děsného puberťáckého škváru!".. RD
Zmrzlá planeta - Série 1 (2011) (série)
Každá vteřina seriálů by se dala použít jako wallpaper.. neuvěřitelné..
Barbie a Kouzelný módní salón (2010)
Super, bomba, bezva, cool...