Recenze (31)
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Tak, to jsem opravdu nečekal!
Zone Blanche - Stín a kořist (2019) (epizoda)
Pokud to nechtěli ukončit kvůli třetí řadě, měli ji také natočit. Takto je to v důsledku spousta promarněného času, byť rating jednotlivých epizod, s výjimkou té poslední, vidím na 4*+ Typický nový přistup Netflixu (společně s tím ulítlým zastoupením různých entit vysoko nad rámec jejich běžného výskytu v populaci) - Money first, viewers second. Škoda!
Sexuální výchova - Série 3 (2021) (série)
Jsem fanda. Otis a Maeve mne donutí dívat se i na 64. řadu, pokud jednou bude. Ale! Nad rámec této hlavní dějové linie, která však pocitově ustopila do pozadi, to bylo opravdu příšerně neuvěřitelné, místy až odpudivé (a to nejen z pohledu fekalit, ale hlavně kvůli totální přesycenosti pseudokorektními tématy). Netflix zde zřejme po požití více než malého množství psychotropních látek propadl kultu postupného vyhlazení jakékoliv tematiky většinové populace ze své tvorby a snaží se nás masírovat idejemi, že na jednoho heteráka připadají na průměrné (anglické) maloměstské střední škole čtyři gayové, pět lesbiček, sedm vozíčkářú, osmnáct mimozemšťanů a padesát dva binárních bytostí. Ano! Co píšu, je přehnané. Ale ne o moc víc, než scénář třetí řady, v němž každou chvíli absentuje logika (kterou třeba hledat i u teenagerů), takže celý počin ve výsledku působí nejen nedotaženě, ale hlavně nepřirozeně - pozor, i když to tak nevypadá, nemám nic proti gayům či lesbám :-) Konec nepřekvapil. Bohužel. Netflix, podobně jako někteří naši umělci či politici nehodlá akceptovat, že v nejlepším je třeba přestat. A tak se těším na čtvrtou řadu, která dle mne skončí tím, že Otise unese Mosad, protože zjistí, že se veřejně provalí, že nemá obřízku... Inu Maeve a Otisovi dávám z nostalgie 90 procent, zbytku 20. To máme suma sumárum v průměru 55.
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Trochu spoiler. Tady se někdo velmi inspiroval Pachem smrti. To by ani tak nevadilo, kdyby to nebylo místy tak nějak stejně hloupé, možná i víc. Výkony ne zrovna přesvědčivé, autoři místy lavírují mezi zběsilým thrillerem s prvky horroru založeném víc na nechutnosti než strachu a (nepovedenou) komedií. Dohromady mi to vůbec nezaklaplo. Ale výprava až tak špatná není, Poláci v poslední době mile překvapují...
Princezna z cukrárny (2018)
Tohle podle mne nebylo ani milé, ani vtipné a už vůbec ne pohádkové. Taková horší mexická telenovela, naštéstí ne na pokračování. 🤷♂️
Živé terče (2019) (seriál)
Sorry. Nebýt to ze skvělé série, dám jednu, dvě hvězdy. Ale toto točit je závazek. A ten se nepodařilo ani trochu naplnit. Od prvního dílu zcela předvídatelné, mnohdy nelogické a na konci úplně ulítlé. Celkově nikoli zbytečné, ale dokonce škodící předchozím vydařeninam.
Let číslo 93 (2006)
Není to špatné, ale neztotožňuji se s tím, že je to takový majstrštyk, jaký tu z toho téměř každý dělá. Co se tehdy stalo, bylo dramatické a tragické, o tom žádná. Film to pro mne nijak zvlášť neodráží, pokud není jeho snahou vše ostatní (Dvojčata) potlačit, aby vyznělo jen posledích dvacet minut, které jsou ale opravdu dramatické a vyplatí se na ně počkat. Naprosto tragická je pak ta neustále švenkující kamera, jejíž jediným efektem je pro mne osobně obvyklý pocit na zvracení. Bez ní bych dal o hvězdu více, takto za 65 %.
Co jsme komu zase udělali? (2019)
Dost slabé, dost trapné, absolutně neuvěřitelné. Takové velmi za každou cenu. 50 %. Kdybych srovnával s perfektní jedničkou, pak 30 %.
Léto 84 (2018)
70 %
Řbitov zviřátek (2019)
30 %