Poslední recenze (15)
Final Space (2018) (seriál)
dlho som tak dobrý animák nevidel.... a prajem nekonečné nočné mory parchantom, ktorý ho zrušili.... zbohom mooncake :(
Vánoční koleda (2009)
Náučný film pre deti aby nebrali drogy :D
Pláž 33 (2012) (pořad)
Vravia, že tieto relácie majú veľký úspech.... Bodaj by nie keď v tej bedni nedávajú nič iné...