Recenze (36)
Jmenuji se Khan (2010)
Pořád jsem měl pocit, že se dívám na indického Forresta. Ten film ve své podstatě, není špatný, ale indická produkce má dva pro mě bohužel závažné nedostatky a těmi jsou, příšerná hudba a všudepřítomné klišé.
Městečko Pines (2015) (seriál)
Druhá série, neměla nikdy vzniknout...hrozná sračka
Boj (2015)
Slabší než Hon, ale závěrečné nohy z deky, mě dostaly...75%
Stážista (2015)
Klasický americký sen...být úspěšný za každou cenu. Na co rodina, na co přátelé, hlavní je "něco" dokázat...
Legendy zločinu (2015)
Problém filmu je ten, že všichni hrají líp, než Tom Hardy...(teplé dvojče)
Room (2015)
Je fakt, že druhá půlka už trošku ztrácí, ale i tak pecka. Za mě 90%
Purpurový vrch (2015)
Mě osobně, se ztvárnění líbilo, ale ten žalostný, předvidatelný a kýčovitý příběh už ne. I tak lehký nadprůměr.
Osmy (2014) (TV film)
Copak můžu za to, že hovna tečou i o půl čtvrtý? :D
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Pan Redford, by měl v sobě najít trošku soudnosti a uzavřít svou hereckou kariéru...hraje strašně. Jinak o něco lepší než jednička, ale pořád mi tam vadí ta přemíra zbytečného klišé, které kazí celkový dojem, celkem slušné akční jízdy...
Víla (2011)
Nejlepší scéna: Hospoda rozostřená láska :-)