Recenze (151)
Buko (2022)
Po dlouhé době velice příjemný český film. Bylo skvělé, že byla obsazena neokoukaná Anna Cónová, perfektní výkon předvedla Martha Issová. Kromě jiného, co už tu zaznělo v komentářích přede mnou, bych ocenil nástin střetu mezi generacemi.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Typická česká komerční produkce. Tvůrci se pouze snaží s využitím mediálně známé kauzy vydolovat pár posledních chvilek zašlé slávy. Herci hrají celou dobu v jedné poloze. Tváří se to celou dobu jako kdovíjaké drama a přitom po dvou dílech je námět vyčerpán a nastává nesnesnesitelná repetitivnost, aniž by tvůrci do konce přišli s čímkoliv novým, co by děj někam posunulo.
Drž se (2022) (seriál)
Celkem o ničem, splacané páté přes deváté, jako celek to nedrží pohromadě. Navíc chování všech postav bylo dost podivné a nelogické.
Griselda - Ztracený ráj (2024) (epizoda)
Zatím nejslabší díl. Vypadá to, že tvůrci neměli dost nápadů na šest dílů a tak začínají zbytečně protahovat, ztratilo to tempo a atmosféru. A pokud by takhle fungovala policie ve skutečnosti, tak pochybuji, že by kdy něco vypátrali.
Lovci z konce světa (2024)
Není to moc originální, ale zábavné ano, dobré akční scénky a docela vtipné.
Chlapec, kterému říkají Vánoce (2021)
Docela milý vánoční film s krásnými lokacemi.
Der süße Brei (2018) (TV film)
Pro Čechy trochu netradiční zpracování pohádky Hrnečku vař. Ale jinak se jedná o klasickou filmovou pohádku z německé produkce, kvalitní zpracování, ale žádné překvapení či humor.
Nejlepší Vánoce na světě (2023)
Sledoval jsem to jen tak napůl. Je to klasická vánoční blbina, na kterou člověk rychle zapomene. Není na tom nic zajímavého, ale na druhou stranu to není ani tak dementní, aby se to nedalo dokoukat.
Železničáři: Neznámý příběh Bhópálské tragédie roku 1984 (2023) (seriál)
Nevím, jak moc je minisérie inspirovaná pravdou. Ale zaujalo mě to. Je to dobře natočené drama o velké katastrofě s poněkud překvapivým zaměřením na zaměstnance železnic. Má to všechno, tragické osudy nic netušících lidí, lhostejnost politiků, kteří kašlou na občany, aroganci a pohrdání lidskými životy od nadnárodní korporace. Ale i hrdinství a odhodlání pomoct. Do toho všeho ještě etnické nepokoje. Jediný problém tak pro mě byl, že série nedokáže udržet vetší napětí po celou dobu a rozhodně se z tématu dalo vytěžit i více emocí. Ale to je možná tím, že indický styl vyprávění je odlišný od toho, na co jsem zvyklý.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Nepodařilo se navázat na zajímavý první díl. Je tu méně humoru a naprosto klišé příběh. Film nepřináší nic nového nebo zajímavého.