Oblíbení režiséři (10)
Ešte ked som bol neznalý vo filmových rebríčkoch,už vtedy patrili jeho filmy zelena míľa a shawnshank k mojím najmilejším...vynikajúca je aj jeho Hmla a čo sa týka Buried Alive myslím že to zvládol dobre,nakoľko predpokladam že ho kôli malému rozpočtu robil ,,na kolene,, ...
Škoda,že nebol aktívnejší...som zvedavý ako by od neho vyzeral film Misery nechce zemrit
Inteligentný Alfa-samec. :)
Bývalý drevorubač,neskôr učiteľ plávania v armáde sa presadil ako nezabudnuteľný herec.To mu našťastie nestačilo a venoval svetu veľa zaujímavých filmoch.Mám ho v úcte...keby som sa sním stretol ešte viac asi..vraj počas nakrúcania v Million Dollar Baby vo svojích 74 rokov sa dokázal 30krát pritiahnuť k hrázde
Tohoto nepoznám,chcel som si tu dať len niekoho uleteného :D
Peter Jackson
Nejlepší filmy:
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Martin Scorsese
Nejlepší filmy:
Michael Jackson: Video Greatest Hits - HIStory (1995) (video kompilace)
Casino (1995)
Prokletý ostrov (2010)
James Cameron
Nejlepší filmy:
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Vetřelci (1986)
Terminátor (1984)
Robert Zemeckis
Nejlepší filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budoucnosti (1985)
Návrat do budoucnosti II (1989)
Francis Ford Coppola
Nejlepší filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Kmotr (1972)
Mel Gibson
Nejlepší filmy:
Statečné srdce (1995)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Apocalypto (2006)