Recenze (23)
UFO (2018)
Velmi mile překvapeni
Rychle a zběsile 8 (2017)
Ne, skutečně ne .... Sérii F&F mám celkem rád ale tohle .... tohle je taková přeplácaná, překomplikovaná, předigitalizovaná a přeceňovamá sračka, že tomu můžu dát tak maximálně jednu hvězdu za skvělýho Stathama s miminem
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Star Wars. Stále stejné leč zcela jiné. Ačkoli přišly o Lucasovskou ikoničnost stále dokážou zaujmout. Ale tohle - takovou pecku jsem nečekal :)
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Velmi sugestivně natočeno.
Runway 06-24 (2014) (TV film)
Super natočeno
Padesát odstínů šedi (2015)
Obávám se, že lidstvo už nechutným způsobem zdegenerovalo, když točí takovýhle braky .... Hluboké hrdlo na vás vy nekulturní hovada, co dáváte víc jak **
Cesty domů (2010) (seriál)
nazývat tento seriál sračkou je hanobení výkalů
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Dokonale
Krvelačná monstra (2011) (TV film)
hvězdička za to, že to mohlo skončit i hůř, druhá za Rodneyho McKaye :)
Kapitán Phillips (2013)
I když celý film víte, jak to dopadne, minimálně 70% času na to civíte s otevřenou hub*u a běhá vám mráz po zádech. Chvíli jsem se cítil jako bych to byl já v jeho kůži. Greengrass opět potvrzuje, že je mistrem ve svém oboru