Recenze (63)
Já, padouch 2 (2013)
Bavila jsem se od začátku do konce a žádná část mě nenudila, za mě lepší jak jednička
Co jsme komu udělali? (2014)
Super oddychovka
Princezna a písař (2014) (TV film)
Po delší době vcelku i koukatelná nová pohádka, ale nic převratného.
Divergence (2014)
Hlavní dvojice je dobře vybraná, ale postrádám mezi nimi trošku více chemie. Zfilmování prvního dílu se dle mého názoru povedlo o krapet víc než první díl Hunger games. Každopádně stále preferuji knihu před filmem.
Zlodějka knih (2013)
Téměř vše špatně, velké zklamání. Knížka se mi moc líbila.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Hodně velká ptákovina, ale díky některým scénám jsem i slzela smíchy. A ten konec... paráda :)
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Animáky (i psy) mám moc ráda, ale tento mě prostě, nevím proč, nebavil. Pouze během poslední půl hodiny jsem se párkrát zasmála.
Zimní příběh (2014)
První půlka moc pěkná, ale ta druhá opravdu nedává hlavu ani patu, škoda.
(Ne)zadaní (2013)
V tomhle filmu prostě absolutně nefungovala chemie mezi hlavní trojicí, natož mezi páry, trapné a strojené konverzace. Škoda času.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Pro mě jednoznačně nejlepší "díl".