Poslední recenze (45)
Mezi živly (2023)
Bylo to trochu ubrečený 😁👍
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Mohlo to být dobré... Dlouhá stopáž nedělá dobrý film, ale dokonale zabije ten průměrný. Slabší 3 hvězdy.
Matrix Resurrections (2021)
Asi každý kdo se bude dívat na čtvrtý Matrix jako na film ho nepochopí, nebude se mu líbit a bude zklamaný. A je to správně. Tohle není pro každého, ale myslím že přesně takto to mělo vypadat a promlouvat.