Recenze (45)
Mezi živly (2023)
Bylo to trochu ubrečený 😁👍
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Mohlo to být dobré... Dlouhá stopáž nedělá dobrý film, ale dokonale zabije ten průměrný. Slabší 3 hvězdy.
Matrix Resurrections (2021)
Asi každý kdo se bude dívat na čtvrtý Matrix jako na film ho nepochopí, nebude se mu líbit a bude zklamaný. A je to správně. Tohle není pro každého, ale myslím že přesně takto to mělo vypadat a promlouvat.
K zemi hleď! (2021)
Vlastně celkem nuda. Je to jen smutný pohled do světa ve kterém žijeme a ve kterém pravděpodobně zemřeme. Nic co bychom si mnozí již neuvědomovali.
Rick a Morty - The Vat of Acid Episode (2020) (epizoda)
Absolutni TOP. Snad nejlepší epizoda :)
Ježek Sonic (2020)
To je tak blbý až je to dobrý :) Krásná nostalgie v moderním kabátku. SEGA forever :)
Kazišuci (2018)
Koncentrované zoufalství a utrpení.
Železná srdce (2014)
Syrový, surový, špinavý, perfektní!
V hlavě (2015)
Největší Pixar zklamání EVER ...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Peklo Pekel! Chci víc! Víc!!!