Recenze (85)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Tak jsme se vratili do 90 let kdy Depeche Mode dobyvali svet a my hltali kazdy pohyb Arnyho, Slyho, Chucka, JCVD, atd ... jsem rad ze tento film vznikl v dobe sci-fi sracek. A scenar Slyho??? To nevite ze Sly pise scenare??? I Rocky byl jeho pocin :-P
Jedinečný (2001)
Wtf??? Parodie na Higlanera ??? Jako JL mam fakt rad ... tak at na toto zapomene a drzi se "svych" filmu. Jednou musi nastoupit za J. Chana ;-)
Megažralok versus crocosaurus (2010)
Stejne jako ostatni megazraloci ... nejvetsi píííčovina ... 5* pro stab ... to nenatoci jen tak nekdo ...
Mega Shark vs. Mecha Shark (2014)
Nejvetsi píííííčovina vsech dob. Proto pro cely stab oceneni 5* a at uz netoci filmy. Fakt jim to nejde
MacGyver (1985) (seriál)
Mac je best :-) originalni :-) pak se Anderson zaproda Hvezdne brane :-( za to te nenavidim :-D (kdyby mi bylo 15):-D
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Kdo miluje McGyvera nenavidi Hvezdnou branu. Ale odpad to neni. Proto hodnotim jen z ovlivnenosti
Dogville: The Pilot (2003)
Rekl bych ... ale je to muj subjekt, ze tento film je nejlepsi kratkometrazni film vsech dob. Kdo neuvidi, neuveri
Kazatelova žena (1996)
2 hvezdy co se mi na filmu libilo 1* hudba 1* kamera
Vlasy (1979)
Let's the sunshine :-) Jedine slovo ... MILUJI
Mistři hazardu (2005)
Husty .... ale ne pro me :-\