Recenze (778)
Top Gun: Maverick (2022)
Hodne silne ctyri hvezdicky a predevsim hned v uvodu mamuti davka nostalgie. Strhujici blockbuster pro male kluky libovolneho veku.
Bohemian Rhapsody (2018)
Jasne, je to v podstate jen standardni hudebni biopic, ale jsou to kurva Queeni a Rami Malek je naprosto strhujici. Brecel jsem jako zelva a nestydim se za to. Show must go on!
Avengers: Endgame (2019)
I love you 3000
Černobyl (2019) (seriál)
Jasne, urcite to neni realita jedna ku jedne (tvurci to koneckoncu v zaverecne montazi sami priznavaji), nicmene to nic nemeni na tom, ze Cernobyl je strhujici, mrazive drama, ktere ukazuje obetavost, hrdinstvi a nesobeckost na strane jedne a zabednenost a slepou poslusnost na strane druhe. Rozhodne doporucuji zhlednout.
Narcos (2015) (seriál)
Po první sérii velká paráda, především Wagner Moura jako Pablo Escobar. Narcos hodně pomáhá, že vycházejí z reality, i když samozřejmě nepochybuju o tom, že si to scenáristi přibarvili.
Stranger Things (2016) (seriál)
Po druhe serii zvedam na plnej pocet. Tenhle serial je proste naprosto bozi, zvlast pro nerda jako jsem ja :)
Hvězdná pěchota (1997)
Nestárnoucí klasika, která je zároveň válečným filmem, romantickou komedií ze střední školy i sžíravou satirou společnosti. Tohle dokáže skloubit opravdu málokdo.
Psí poslání (2017)
Aneb jak dohnat poradneho cynika k slzam. A hned nekolikrat.
Gran Torino (2008)
Nechapu, ze mi tenhle klenot unikal dlouhých devět let! Jsem hrozná ostuda.
Velká šestka (2014)
Dojemné, zábavné a ani na chvíli nenudící - co víc si přát?