Recenze (778)
Čekej do tmy (1967)
Je to strasneprekombinovane a pritazene za vlasy vic, nez hippik poveseny v pruvanu. Nastesti tu jsou uzasna Audrey Hepburn a Richard Crenna alias plukovnik Trautmann z Ramba, kteří to zachranuji.
Noční běžec (2015)
Hodne solidni akcni kriminalka! 70%
Ex Machina (2014)
Na první podivani pet a to především kvůli konci, který jsem sice tusil dopred, ale jsem rad, ze nakonec opavdu pisela nepokazil to zadnej zbytecnej happyend. Nesmirne poutave, i navzdor sve komornosti
Jupiter vychází (2015)
Obe hvezdy jsou za vizual, jinak je to piblbla pohádka, vede které vypadaji Star Wars jako Porschevedle Wartburgu...
Prvních 100 (2014) (seriál)
Jen minimum serialu se s pribyvajicim dily zlepsuje...The 100 do tohohle exkluzivniho lubu ovse jednoznacne patri
Nepolapitelní (2015)
Koukal jsem na tom jen kvuliOctavii z The 100 :)
Daredevil (2015) (seriál)
Temné, krvavé, nekompromisní a díky zaměření na Kigpina s hodně výrazným záporákem. Třináct dílů mi nestačilo, chci druhou sérii! A po druhé sérii můžu říct jen jedno - dejte mi třetí sérii a ať v ní je znova Punisher!
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Na sobotni vecer u televize zcela dostacujici, jinak stokrát videno jinde...Hvezdny ansambl to fakt nespasi
Ženy v pokušení (2010)
Na ceskou produkci vyrazny nadprumer. Jen nechapu, proc všude cpou Machacka, nejak mi rozhodne neprijde sexy
Interstellar (2014)
Na zacatku to bylo takove rozvlele a placalo se to na miste, ale vydrzel jsem a dobře jsem uelal. Konec je sice na Nolana nezvykle pozitivni, ale to je prave ono - není to jen strojove vybrousene jako třeba Inception, ale ma to silu a myslenku. A dojima to originalnim a nevynucenym zpusobem. Pecka.