Recenze (348)
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Prvá polovica za 5, druhá za 1
Let číslo 93 (2006)
Let číslo 93. Tento názov si zapamätám navždy.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Ako keby som pozeral film typu Varan vs. Cobra, ktorý je rozdelený do epizód. Neuveriteľne trápne herecké výkony, chabý a totálne klišovitý scenár a navyše totálne ale totálne nudné. Neuveriteľné sklamanie, hlavne po tom čo som počul od svojich známych, že aká je to bomba. Bomba to síce je, ale zdraviu škodlivá. 0% !!
Pidihajzlík (2006)
Veľmi príjemné prekvapenie :)
Relic (1997)
Hlavne vdaka tej hustej a dusnej atmosfere.
2001: Vesmírná prda (2000)
Super film
Krvavá legenda Bang Rajan (2000)
Strašne prvoplánové. Nechápem tie vysoké hodnotenia tuna.
2012 (2009)
Katastrofické filmy sú povedzme si to úprimne hlavne o efektoch. Príbeh normálny, herci sympatický, dej predvídateľný, povinné ponaučenie nakoniec, efekty na výbornú. Ako povedala moja draha mama, bol to pekny film:)....Pre mňa jednoznačne veľké prekvapenie :)..100%
Divoška (2008)
Príjemná oddychová komedia. Oproti napr takému Disaster movie je to hotový klenot. odkaz pre LIVINGDEAD, ako tmavovláska bola oveľa lepsia :):)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Pre mňa jednoznačne najlepšia potterovka. Skvelá, temná atmosféra sa tu mieša s dobrými hereckými výkonmi (snape rulez) a napínavým príbehom. Najviac sa mi páčilo, že i keď sa síce príbeh točil samozrejme okolo Harryho, Radcliffe si neuchmatol celý film pre seba. Z Pottera vyžaruje skromnosť a pokora a to je podľa mňa viac než sympatické:)..SPOILER!!!! .veľmi zábavný Ron, tradične krásna Hermiona, Snapova zrada, Dumbledoreova smrť, výborné efekty a skvelo rozohratý príbeh ústiaci do dvojdielnej 7čky...odomňa jednoznačne za 5*